Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem kan i anbefale til SEO?

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 24. Jun 17
Indlæg ialt: 27
Fra  AM Entertainment Skrevet kl. 01:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Godaften:)

Jeg er netop gået igang med at SEO optimere min hjemmeside, anders-magic.dk.

Jeg er villig til at betale et konsulentfirma for at hjælpe med opbygning af backlinks. I den forbindelse har jeg bl.a. kigget på Klikko.dk, som jeg synes lyder rigtig interessant. Jeg synes dog der er mærkeligt, at der ikke er nogen referencer på siden. Er der nogen af jer, der har erfaring med disse?

Og har I andre bud på, hvem der er topklasse til linkbuilding?

VH

Anders

bryllupideer.dk - Alt hvad du skal bruge til brylluppet!

Fra Valby
Tilmeldt 13. Jul 11
Indlæg ialt: 123
Fra  Rush Networks Skrevet kl. 02:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Tag evt. en snak med Matias fra Helloseo.dk, de har styr på deres ting :)

Fra Assens
Tilmeldt 28. Jul 15
Indlæg ialt: 224
Fra  OnlineItSupport Skrevet kl. 15:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej
Jeg kan anbefale Frontweb til det
De har god erfaring med alt indenfor websites
Frontweb.dk

/Mathias

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 15. Jul 13
Indlæg ialt: 688
Fra  www.sedia.dk Skrevet kl. 11:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders,

Det er en god idé, at gå ud og outsource dit SEO arbejde til et konsulent firma. Men du skal være meget opmærksom, så du ikke lige pludselig bliver snydt. Det går ikke.

Du må aldrig vælge et konsulent firma, der lover dig en placering i f.eks. top 3. Det er umuligt at love noget når vi snakker om SEO.

Ellers indhent et par forskellige tilbud. Så vil jeg gerne kigge objektivt på dem for dig. Jeg laver ikke selv SEO, men jeg har mange af mine kunder, hvor vi outsourcer til forskellige firmaer.

Vh. Kasper
SEDIA.DK

Tilmeldt 2. Jul 14
Indlæg ialt: 2
Fra  Mazift Skrevet kl. 11:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej,

vi har været i præcis samme situation, når det gælder om at finde et seriøst og kompetent firma til dels vore egne 6 virksomheder, dels til vores kunder i vores eget marketingbureau.

Vi har brugt 2 måneder på virkelig at undersøge, tale med kollegaer og konkurrenter - kort sagt, lavet en grundig research for at finde de seriøse, dem der rent faktisk dels udfører arbejde i de timer du betaler for, kan "bevise" deres værdi i form af stigende henvendelser på hjemmesiden, tager en timepris som er til at betale, er aktive i kommunikation med deres kunder når det gælder søgeordene, skifte de "dårlige" ud med nogle nye, etc. etc.

Og vi er kommet frem til, at der er 2 virksomheder som vi selv "tør" samarbejde med og derfor har vi indgået aftale med dem som partnere - vi har simpelthen valgt at lade dem køre hele vores SEO og søgeordsoptimering og det har virkelig været et godt valg - vi får endelig, endelig, noget for vores mange penge, hvilket vi bl.a. konkret kan måle på ordretilgangen på hjemmesiderne som er gået op med fra 40% til 69% - så her har vi dokumenterbar effekt af deres arbejde.

Timelønnen er 600,00 kr. - inkl. de forskellige analyseværktøjer m.m. de benytter sig af, besøg www.bluem.dk og hør mere.

Fra Fyn
Tilmeldt 22. Feb 17
Indlæg ialt: 174
Fra  Klint WebDesign Skrevet kl. 16:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Super flot anbefaling, men ikke meget værd, når den er helt anonym og dit første opslag

Kan du ikke give dig lidt mere til kende. Det fortjener www.blue.dk, hvis dit opslag holder vand - og det gør det vel...

Tilmeldt 2. Jul 14
Indlæg ialt: 2
Fra  Mazift Skrevet kl. 19:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Joo, det kan jeg da. Jeg fornemmer en anelse "irritation" i din mail...? og nej, vi har ikke før nu kigget forbi klintwebdesign, om det var den gamle eller den nye side skal jeg ikke udtale mig om, men hvem der ligger bag, medarbejdere m.m. fremgår ikke lige af hjemmesiden..?

Ring på 21 20 38 72 eller besøg min hjemmeside:www.mazift.dk - 

Vi er et uvildigt rådgivningsfirma i MMKH Holding ApS gruppen, har absolut ingenting med det område jeg har skrevet om, der indlægget.

Fra Ølstykke
Tilmeldt 28. Jul 11
Indlæg ialt: 479
Fra  Move2 - Danmark Skrevet kl. 20:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis det lyder for godt til at være sandt, så er det det også...

Godt udgangspunkt. Husk at alle de kloge SEO-eksperter også har en god forretning af Amino.
Vælg med hjernen og ikke de ører som hører alt muligt salgsgas.

RiverOnline.dk er et bureau som jeg gerne vil anbefale. Jeg har bare talt med dem og har ikke så meget at holde mig til, men jeg har en god mavefornemmelse. Så vidt jeg husker er de med blandt de helt store.

Men pas på. Der er mange plattenslagere imellem. Og de har mange rosende ord om sig selv.

// Lars

Fra Svenstrup J
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 862
Fra  Dansk Elektronikreparation Systemservice Skrevet kl. 09:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 5 person

Mazift:

Hej,

vi har været i præcis samme situation, når det gælder om at finde et seriøst og kompetent firma til dels vore egne 6 virksomheder, dels til vores kunder i vores eget marketingbureau.

Vi har brugt 2 måneder på virkelig at undersøge, tale med kollegaer og konkurrenter - kort sagt, lavet en grundig research for at finde de seriøse, dem der rent faktisk dels udfører arbejde i de timer du betaler for, kan "bevise" deres værdi i form af stigende henvendelser på hjemmesiden, tager en timepris som er til at betale, er aktive i kommunikation med deres kunder når det gælder søgeordene, skifte de "dårlige" ud med nogle nye, etc. etc.

Og vi er kommet frem til, at der er 2 virksomheder som vi selv "tør" samarbejde med og derfor har vi indgået aftale med dem som partnere - vi har simpelthen valgt at lade dem køre hele vores SEO og søgeordsoptimering og det har virkelig været et godt valg - vi får endelig, endelig, noget for vores mange penge, hvilket vi bl.a. konkret kan måle på ordretilgangen på hjemmesiderne som er gået op med fra 40% til 69% - så her har vi dokumenterbar effekt af deres arbejde.

Timelønnen er 600,00 kr. - inkl. de forskellige analyseværktøjer m.m. de benytter sig af, besøg www.bluem.dk og hør mere.

Flot anbefaling. Dog lidt imponerende, at det har taget jer to mdr. at finde frem til et firma, som ligger på samme adr. i Hørsholm som jer selv :-) Btw. så er det også en vis Per Andersen som sidder i direktionen i både MMKH Holding og Bluem - er der noget jeg har misforstået? :-)

Dbh. Kenneth

Læs om alle fordelene ved en varmepumpe på varmepumpeoversigten.dk

Fra Fyn
Tilmeldt 22. Feb 17
Indlæg ialt: 174
Fra  Klint WebDesign Skrevet kl. 17:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Mazift:

Joo, det kan jeg da. Jeg fornemmer en anelse "irritation" i din mail...? og nej, vi har ikke før nu kigget forbi klintwebdesign, om det var den gamle eller den nye side skal jeg ikke udtale mig om, men hvem der ligger bag, medarbejdere m.m. fremgår ikke lige af hjemmesiden..?

Ring på 21 20 38 72 eller besøg min hjemmeside:www.mazift.dk - 

Vi er et uvildigt rådgivningsfirma i MMKH Holding ApS gruppen, har absolut ingenting med det område jeg har skrevet om, der indlægget.

"irritation" - slet ikke. Der findes heldigvis mange virksomheder med dygtige og hæderlige medarbejdere. 

Men så længe din anbefaling var anonym, havde den ingen troværdighed. Det har den helt bestemt nu Skype-Smile

Oplysning af ejere/medarbejdere har altid været på vores hjemmeside Klint WebDesign - blot til orientering

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)