Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan opretter jeg selskab hvis jeg ikke kan oprette konto

Side 1 ud af 3 (26 indlæg)
Tilmeldt 24. Jun 17
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 11:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer,

jeg har et problem. Jeg har nemt ved at oprette CVR nummer. Jeg synes dog det er lidt svært at oprette konto.
Hvad gør jeg ?

Kan jeg evt. få et advokat firma til at oprette konto og firma for mig og derefter overdrage det til mig?

Eller er der nogen herinde der kan gøre det ?

Jeg vil bare gerne igang med min webshop

Tusind tak


Tilmeldt 4. May 16
Indlæg ialt: 669
Fra  Papan Games - Papangames.dk Skrevet kl. 13:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvorfor kan du ikke oprette en konto?
Hvis det er fordi at der ikke en nogle banker, der vil have dig som kunde med et CVR nr. så er der ikke så meget du kan gøre.


Fra Aalborg
Tilmeldt 14. Apr 17
Indlæg ialt: 330
Skrevet kl. 13:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Kommer også an på hvilken virksomheds form du vil oprette. For eks. et Aps selvskab skal du kunne fremvise at du har en konto med minimum 50.000kr, Men banken må efter de nye regler ikke lade dig oprette en firma konto uden et CVR nummer, så her kan du enten få en revisor eller advokat til at lave en "sko æske konto", og de verificere overfor Skat, at du har de penge til rådighed, derefter får du dit CVR og går til banken og opretter en firma konto.

Men hvis det er f.eks. et I/S selvskab, så behøver du ikke at stille et beløb til rådighed, og du kan oprette dit firma uden en bank konto. Og når du så får dit CVR nummer, så går du til banken med det, og får lavet en konto.

Men banken må ifølge de nye hvidvasknings regler, ikke oprette en firmakonto, hvis du endnu ikke har et CVR nummer.

Hvis din egen bank ikke vil have dig som en erhvervs kunde, så vælg en anden bank. Du behøver jo ikke at have firma og privat konto i samme bank.

Men skriv hvilken firma form du vil oprette, der er folk her på siden, med mere viden end jeg, de vil kunne rådgive dig bedre hvis du fortæller lidt mere.

Mvh Allan

Tilmeldt 12. May 17
Indlæg ialt: 65
Skrevet kl. 16:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du ikke kan finde en dansk bank, som vil oprette en erhvervskonto til din virksomhed, kan du oprette en konto i en andet land.

Det er let at oprette en borderless konto hos: transferwise.com

Du burde kunne tilmelde kontoen bagefter via https://www.nemkonto.dk/ . Ellers kan du kontakte nemkonto og få hjælp.

God vind med din nye virksomhed.

[Afilliate link fjernet af moderator i henhold til Aminos regler]

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46427
Fra  John Hannover Skrevet kl. 17:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja udenlandsk bank er mulighed, men jeg tror ikke transferwise kan tilknyttes som nemKonto - meld tilbage når du har fundet ud af det.

De fleste udenlandske vil have samme problematik som de danske banker, med hvidvask regler osv + sikkert mere til når du jo for dem er udlænding

Lad høre om transferwise er sådan inderettet at alle der bare kan få en konto og bruge den som egentlig bankkonto / nemkonto

Husk det skal være en konto alle dine kunder osv kan betale ind til - da du jo ikke som selskab må modtage noget som helst på en personlig konto

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 20:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Newguy:
Jeg synes dog det er lidt svært at oprette konto.

Hvordan svært? Hvis din bank ikke vil oprette den, kan det være fordi de ikke finder dig kreditværdig, og så er det lidt op ad bakke. Kontakt mig, hvis dét er problemet. Du må i al fald nok give lidt flere oplysninger.

Tilmeldt 23. Mar 17
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 17:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Vi er dansk distributør af betalingsløsninger til webshops for en engelsk bank.

Vi tilbyder følgende:

Betalingsløsning til integration med din webshop( skal sættes op ad din webshop programmør)

Bankkonto

Mastercard

Alt i en pakke.

Ingen udgifter til abonnement
Ingen årlige gebyrer
Ingen månedlige gebyrer.

Du betaler kun er transaktionsgebyr på 1.75 % for danske kort og 2.80% for udenlandske kort.


Derudover tilbyder vi til fysiske butikker:

Kort betalings terminal ( kan tage alle kort undtagen ren Dankort)

Datakort til terminal

Bankkonto

Mastercard



Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46427
Fra  John Hannover Skrevet kl. 20:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Betalingsterminal:

Hej,

Vi er dansk distributør af betalingsløsninger til webshops for en engelsk bank.

Vi tilbyder følgende:

Betalingsløsning til integration med din webshop( skal sættes op ad din webshop programmør)

Bankkonto

Mastercard

Alt i en pakke.

Ingen udgifter til abonnement
Ingen årlige gebyrer
Ingen månedlige gebyrer.

Du betaler kun er transaktionsgebyr på 1.75 % for danske kort og 2.80% for udenlandske kort.


Derudover tilbyder vi til fysiske butikker:

Kort betalings terminal ( kan tage alle kort undtagen ren Dankort)

Datakort til terminal

Bankkonto

Mastercard


1 Kan jeres bankkonto få tilknyttet kontohaversfirma CVR nr til sig som nemkonto?


2 Har I nogen form for kreditvurdering af de firmaer CVR som i stiller bankkonto til rådighed for - eller giver I bare ALLE en bankkonto og et mastercard gratis?

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 23. Mar 17
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 22:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej John,

Dit spørgsmål nr. 1 kan jeg ikke svare på, det bliver jeg nødt til at undersøge med hovedkontoret.

Spørgsmål 2.

Alle som køber et produkt enten en betalingsløsning til webshop eller fysisk butik, får konto og MasterCard uden kreditvurdering. Folk skal dog aflevere id dokumenter, udskrift fra erhvervsstyrelsen osv. Man kan kun bruge de penge man har på kontoen, dvs. Der kan ikke laves overtræk osv, der gives heller ikke kredit.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46427
Fra  John Hannover Skrevet kl. 23:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Betalingsterminal:

Hej John,

Dit spørgsmål nr. 1 kan jeg ikke svare på, det bliver jeg nødt til at undersøge med hovedkontoret.

Spørgsmål 2.

Alle som køber et produkt enten en betalingsløsning til webshop eller fysisk butik, får konto og MasterCard uden kreditvurdering. Folk skal dog aflevere id dokumenter, udskrift fra erhvervsstyrelsen osv. Man kan kun bruge de penge man har på kontoen, dvs. Der kan ikke laves overtræk osv, der gives heller ikke kredit.

fino - vend endeligt tilbage med pt 1 - om en sådan konto kan bruges som dansk virksomheds "eneste" nemKonto med firmaets CVR tilknyttet (det er en tilknytning som laves af bankerne)

Pt 2 Må så være et Mastercard DEBET som man ikke kan trække over = samme som f.eks Visa elektron, for alm master kan man jo tage kredit på

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 3 (26 indlæg)