Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

E-Mærket og små webshops - Er det en god idé?

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)
Tilmeldt 24. Jul 13
Indlæg ialt: 180
Skrevet kl. 17:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Efter at have taget min marketing-guru med på råd, har jeg besluttet mig for at undlade E-Mærket i denne omgang.    

Jeres input omkring live-chat, er dog noget som jeg finder meget interessant, og helt sikkert vil kigge nærmere på. 

Fra København
Tilmeldt 24. Nov 12
Indlæg ialt: 30
Fra  Phoenixx Skrevet kl. 20:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan se du allerede har fået livechat på :) hurtigt gået ;)

Personligt, så kigger jeg altid efter e-mærket ved lidt større køb. Jeg ville nok ikke se efter det på din side, da den som nævnt længere oppe , også ser troværdig ud. 

Mvh

Andreas

Kbhart.dk

Tilmeldt 24. Jul 13
Indlæg ialt: 180
Skrevet kl. 21:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Andreas:

Kan se du allerede har fået livechat på :) hurtigt gået ;)

Personligt, så kigger jeg altid efter e-mærket ved lidt større køb. Jeg ville nok ikke se efter det på din side, da den som nævnt længere oppe , også ser troværdig ud. 

Mvh

Andreas

Kbhart.dk

Ja, det var heldigvis rigtig nemt at sætte op :)
Tilmeldt 4. Feb 08
Indlæg ialt: 1314
Fra  Kirstens Quilt Skrevet kl. 21:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har en webshop, hvor de fleste kunder er kvinder i alderen 50+, så jeg burde være ramt af 'senior-effekten', men det kan jeg ikke se.  Jeg har ikke e-mærket, og der er aldrig nogen, der har spurgt efter det. Personligt synes jeg, at det er ALT for dyrt.

Jeg kan ikke forholde mig til værdien ifht. søgemaskiner og ranking, det ved jeg simpelthen ikke noget om. Men ifht. sikkerhed kan jeg ikke se, at e-mærket giver mere sikkerhed end man får, hvis man betaler med Dankort eller tilsvarende.

Det skal lige siges, at der stort set ikke er nogen i min branche, der er e-mærket.

MVH

Kirsten

Kirsten www.kirstensquiltshop.dk

Fra København
Tilmeldt 31. Jul 15
Indlæg ialt: 805
Fra  PashminaWear Skrevet kl. 22:30
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Kirsten E:
Jeg har en webshop, hvor de fleste kunder er kvinder i alderen 50+, så jeg burde være ramt af 'senior-effekten', men det kan jeg ikke se.  Jeg har ikke e-mærket, og der er aldrig nogen, der har spurgt efter det. Personligt synes jeg, at det er ALT for dyrt.

Jeg har samme oplevelse, og har også mange kunder oppe i årene. Kunne overveje det i forhold til søgemaskiner, men det er et dyrt link.

Luksus accessories i cashmere, silke og yak. Cashmere tørklæder, sjaler og poncho.

Tilmeldt 7. Oct 16
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 22:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Spørgsmålet er vel også hvor mange "seniorer", der egentlig kender til e-mærket?

Det er vel mest de unge, der kender til det - og hvor meget betyder det for dem?

Det betyder i hvert fald ikke noget for mig. Jeg kigger mere på selve siden - ser den troværdig ud?

En god trustpilot-score baseret på en god stak stemmer, vil klart vægte højere for mig.

Alarm til hjemmet - Tyverialarm - alarm uden abonnement - videoovervågning - sikring af hjemmet - Alarm.

Fra Ølstykke
Tilmeldt 28. Jul 11
Indlæg ialt: 479
Fra  Move2 - Danmark Skrevet kl. 07:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Roskilde
Tilmeldt 21. Nov 06
Indlæg ialt: 98
Fra  Porcani Hundeartikler & Foder Skrevet kl. 10:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Per

Man bliver godt nok kontaktet af mange som lige har en smart feature som jo kun kan forbedre ens hjemmeside.
Og det kræver lidt at sortere i dem...

At løsningen har øget konverteringen hos andre er ikke ensbetydende med at den vil gøre det hos dig. Det er trods alt 250 ekstra krydderiblandinger der skal sælges om året før det er tjent hjem.

Først og fremmest skal du overveje om det løser et behov hos dig.

- Mangler din side troværdighed?
- Har du ofte brug for juridisk bistand?
- Tør folk ikke handle hos dig?
- Har du fået dårlig omtale et sted?

Og så overvej også om der er andet du kan gøre først, som ikke koster så meget.

F.eks.: øge troværdigheden og tillid på andre måder

- Sikre at telefonnummer er tydeligt og synligt på alle sider
- Indsamle produktbedømmelser og vis dem på produktsiderne
- Indsamle kundeanmeldelser via Facebook, Google+ eller ved at henvise kunderne til Trustpilot

Eller er der helt andre indsatsområder som måske giver et bedre afkast?
- Indsamlinig af permissions til nyehdsmail
- Øget indsats på Facebook og Instagram

Håber at du kan bruge input.

Tilmeldt 24. Jul 13
Indlæg ialt: 180
Skrevet kl. 12:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Woof:

Hej Per

Man bliver godt nok kontaktet af mange som lige har en smart feature som jo kun kan forbedre ens hjemmeside.
Og det kræver lidt at sortere i dem...

At løsningen har øget konverteringen hos andre er ikke ensbetydende med at den vil gøre det hos dig. Det er trods alt 250 ekstra krydderiblandinger der skal sælges om året før det er tjent hjem.

Først og fremmest skal du overveje om det løser et behov hos dig.

- Mangler din side troværdighed?
- Har du ofte brug for juridisk bistand?
- Tør folk ikke handle hos dig?
- Har du fået dårlig omtale et sted?

Og så overvej også om der er andet du kan gøre først, som ikke koster så meget.

F.eks.: øge troværdigheden og tillid på andre måder

- Sikre at telefonnummer er tydeligt og synligt på alle sider
- Indsamle produktbedømmelser og vis dem på produktsiderne
- Indsamle kundeanmeldelser via Facebook, Google+ eller ved at henvise kunderne til Trustpilot

Eller er der helt andre indsatsområder som måske giver et bedre afkast?
- Indsamlinig af permissions til nyehdsmail
- Øget indsats på Facebook og Instagram

Håber at du kan bruge input.

Jeg kan helt bestemt bruge dit input, og jeg er helt enig.    

For mig, er der pt. Ingen grund til at benytte E-Mærket. Mine kunder har masser af muligheder for at kontakte mig, eller slå firmaet op. Jeg har ikke fået dårlig omtale, ikke hvad jeg ved af i hvert fald. Jeg har heller aldrig fået indtrykket af, at folk ikke tør handle hos mig, heldigvis.

Fra Horsens
Tilmeldt 15. Jan 15
Indlæg ialt: 16
Fra  strikkepinden.com Skrevet kl. 21:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Per

Nu kan jeg se, at du har besluttet dig for ikke, at prøve E-mærket. Jeg går selv i samme overvejelser som du om min webshop www.strikkepinden.com skal have E-mærket. Det er som altid svært, at se om den linkbuilding, der ligger i E-mærket berettiger til den pris de forlanger. Jeg vil dog sige, at jeg som forbruger forbinder E-mærket som meget troværdig, og måske via analyseværktøjer som Google Analytics kan man se, hvad det giver af ekstra besøgende.

Den pris du har fået oplyst er en listepris, og der er tit kampagner, hvor prisen for en periode er noget lavere. Det kunne derfor være det havde interesse, hvis prisen var lavere. Jeg har endnu ikke besluttet mig om jeg vil prøve det eller ej, da man binder sig for et år af gangen.

Mvh. Niels Pind Sørensen / ejer af www.strikkepinden.com

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)