Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan du udvikle software - og vil være partner i en nystartet virksomhed?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus C
Tilmeldt 22. Jun 17
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 10:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Dygtig softwareudvikler der er knivskarp i back-end udvikling søges!

Vi er i opstartsfasen med udvikling af en app indenfor sundt take away, og mangler en 3. mand (eller kvinde), der vil få en betydelig, og ikke mindst central rolle med ansvaret for alt back-end udvikling – du bliver vores tekniske hjerne. Vi kan ikke tilbyde en stor fed hyre, her fra starten, men vi tilbyder en andel i virksomheden, som vi inderligt tror på bliver en succes. 

Vi har en masse ideer, funktioner og ønsker til denne app, som vi mangler dig til at få ”ud over rampen” - hvis du selv har en masse gode input og løsningsforslag er vi mere end lydhøre! Vores kompetencer ligger hovedsageligt indenfor formidling, salg og ideudvikling end indenfor det tekniske felt. 

Vi er selv (Julie og Jeppe) uddannet henholdsvis designteknolog og medievidenskaber, der har kompetencer og erfaring indenfor formidling, grafisk design og markedsføring. Hvis du kan se dig selv i dette spændende projekt, og der gemmer sig en lille entreprenør i maven, så tøv ikke med at kontakte undertegnet. Vi holder begge til i Aarhus, men så længe du er indenfor DK´s grænser ser vi ikke geografien som en stopklods. 

Vi glæder os til at høre fra dig! :) 

Fra Tilst
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 228
Skrevet kl. 11:25
Hvor mange stjerner giver du? :

I kan også søge inde på https://baseup.dk/

Et godt råd er at komme med mere beskrivelse omkring projektet, og hvordan tingene/arbejdsopgaverne/andelene fordeles.

Håber I finder en partner :)

Fra Aarhus C
Tilmeldt 22. Jun 17
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 11:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Dimitri
Mange tak for dit råd!! ;)
Der mangler helt sikkert en bedre beskrivelse af projektet - det kan du have ret i... Vi kan dog ikke rigtigt så mange fagsprog og termer for hvad app'en skal indeholde, så vi håber på bare at kunne komme i dialog med nogle der kunne være interesseret her i første omgang, og så tage den derfra over en kop kaffe.

Jeg kigger lige på dit link! Og tak :D  

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. Sep 15
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 15:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Julie,

Jeg kunne måske være interesseret. Vil du sende mig en sms, så ringer jeg dig op.

Vh. Kresten

61 67 26 55

Fra Aarhus C
Tilmeldt 22. Jun 17
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 15:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kresten
Tak for din besked! ;)
Bare for lige at få det mest basale på plads - kan du udvikle software (apps) fra bunden, altså back-end? :) 

Tilmeldt 25. Aug 16
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 20:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Julie , jeg er fra København og jeg kan umiddelbart tilbyde de kvalikationer i søger 😊 . Jeres projekt lyder meget spændene og jeg har selv en masse gode ideer (synes jeg selv) 😅 Og forhåbentlig kan bidrage med gode ting

Fra Aarhus C
Tilmeldt 22. Jun 17
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 08:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,
Det lyder da bare rigtig interessant!! ;) Har du mulighed for at sende lidt mere info om dig selv, dine kompetencer og hvad du evt. ville kunne bidrage med i virksomheden til min mail - juliehoj@yahoo.dk

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)