Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg søger en der kan sælge produkter

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:53
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg har nu prøvet arbejde sammen med 3 forskellige iværksættere der har påstået de kender til alt og alle når det gælder iværksættere. Desværre har jeg ikke fået noget ud af det. Jeg ved udmærket godt at Rom ikke blev bygget på en dag. Men at være næsten partnere og der er ikke sket noget i et halvt år med at sælge produkter er bare ikke godt nok! Jeg ved også godt at folk har et liv ved siden af det at være iværksætter. Men de store forretnings mennesker siger man er nød til at sætte masse tid af til at starte et firma op!. (Jesper Buch har blandt andet sagt det mange gange i programmet løvenshule. Det også rigtigt!

Jeg hedder Christian og jeg ejer firmaet SERGIO VARGA DENMARK. (www.sergiovarga.dk) Hjemmesiden bliver er i gang med at blive opdateret. Sergio Varga DK er mit brand hvor jeg designer accessories (tasker & Punge) Men senere skulle der også gerne produceres sko og tøj artikler. Jeg har været igang med firmaet siden 2015 men det har taget tid at finde ud hvor produkterne skal laves og hvordan de skal se ud. For mig er det ikke besværligt at lave det kreative. Jeg har også en der kan lave regnskaberne. Det eneste jeg mangler er en der kan SÆLGE mine produkter. Det er vigtigt at han vil sælge produkter og vil gøre en kæmpe indsats med det. Det vigtigt han kan lave fornuftig forretning ! Det også vigtigt vi møder jævnligt og at det ikke bliver en gang om måneden.

Designet proprodukter bliver også ændret. Jeg igang med at starte et nyt brand som jeg håber kan få succes fremover. Jeg har over 5800 følgere på facebook. Mine typiske kunder er fra Tyskland & DK. (Burde være de arabiske emirater da sørste delen af mine følgere er fra UAB. (Men salget skal op og kører!) Håber vi måske kan snakke mere om min ide og forretningen.

sergiovargainfo@gmail.com

www.sergiovarga.dk

Tilmeldt 9. Jun 17
Indlæg ialt: 27
Fra  danmik ivs Skrevet kl. 17:28
Hvor mange stjerner giver du? :

du er velkommen til at ligge noget reklame på hvores forum til lidt under 900kr pr mdr vi har ca 150-250 besøgende om dagen

vi har også ander banner til laver priser så kontakt mig hvis du har interesse 

tlf 28790497

mvh dan

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)