Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Pris for at få lavet en WordPress hjemmeside med denne funktion

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 12. May 17
Indlæg ialt: 65
Skrevet kl. 12:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesperchristensen1994:
Men funktionerne skal selvfølgelig stadigvæk være de samme som fx. bilbasen, hvor når du vælger Audi, så kommer alle Audi modellerne op i næste rubrik, med A1, A3, A4, A5, A6

Har du de data, som der skal vælges imellem?

(alle mærker, modeller etc)

Tilmeldt 20. May 14
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 12:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad mener du helt præcis med "har"? :-) Altså de er jo frit tilgængelige på diverse sites, men mener du at de skal skrives ned et sted eller hvad mener du helt præcis? 

Tilmeldt 11. Jan 12
Indlæg ialt: 834
Skrevet kl. 13:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesperchristensen1994:

Hvad mener du helt præcis med "har"? :-) Altså de er jo frit tilgængelige på diverse sites, men mener du at de skal skrives ned et sted eller hvad mener du helt præcis? 



Mon ikke der menes du skal skaffe en liste med mærker og modeller. Der er næppe mange der gider gå en på et bilsite og vælge mærke for mærke for at se alle modeller...

Tilmeldt 12. May 17
Indlæg ialt: 65
Skrevet kl. 13:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesperchristensen1994:
Altså de er jo frit tilgængelige på diverse sites

At kopiere data/indhold fra en anden hjemmeside, er en ophavsretskrænkelse og kan blive temmelig dyrt.

Hvis du ikke har en liste eller en kilde, som du kan benytte lovligt, kan opgaven med at indsamle disse data på lovlig vis være rimelig omfattende.

Tilmeldt 20. May 14
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 13:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Altså hvad mener du helt konkret jeg skal? 
Skal jeg lave en liste i Word hvor der fx. ud fra Audi står alle modellerne og det samme udfra BMW osv?

Tilmeldt 14. May 15
Indlæg ialt: 30
Fra  Epixel Skrevet kl. 14:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper,

Har du sendt en mail til mig?

mvh

Rikke :)

Tilmeldt 20. May 14
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 16:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rikke. Nej det har jeg ikke. Men hvis du vil mig noget over mail, så er min mailadresse: Jesperchr94@hotmail.com
Beskriv gerne din baggrund og dokumenter gerne hvad du har lavet af tidligere projekter.





Side 2 ud af 2 (17 indlæg)