Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Pris for at få lavet en WordPress hjemmeside med denne funktion

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 20. May 14
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 12:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer! Jeg er rimelig grøn i iværksætterfaget og specielt indenfor WordPress. Jeg er dog så smut gået i gang med kaste mig ud i, at lave hjemmesiden i WordPress, men kunne måske godt bruge noget professionelt hjælp til at sætte den funktion (som vidst på billederne længere nede) som minder om den på bilbasen op. Hvad vil det helt konkret koste? Har fået et tilbud på 3000,- kr. for at lave det hele og derefter fremvisning. 

- Hvad vil i lave det for, eller hvad tænker i det vil koste hos at få lavet? :-)


Fra Frederiksberg
Tilmeldt 15. Jul 13
Indlæg ialt: 688
Fra  www.sedia.dk Skrevet kl. 14:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper,

Jeg vil våge at påstånd du ikke bør investere 3.000,00 kr. for det system. Det er alt for billigt, også vil du stå tilbage med et produkt du sandsynligvis ikke er helt tilfreds med.

Det er blot mit gæt. Hvis du smider et nul bagpå, så vil du nok godt kunne få en start-up virksomhed til at lave det for den anførte pris.

Vh. Kasper
SEDIA.DK

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 14:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper

Et bud på 3.000 kr. for en funktionalitet ala Bilbasen må betegnes som værende et STORT sats for dig. Især uden yderligere forventningsafstemning. Det er meget centralt at du få forventningsafstemt 100%, ellers er der stor chance for at du blive skuffet. 

Tilmeldt 20. May 14
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 15:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Det skal måske lige nævnes, at sitet ikke skal have samme "indmad" som bilbasen. Forstået på den måde, at Bilbasen ligesom laver den her søgemaskine ting ud over hele brugtbilsmarkedet fra de oplysninger som man indtaster. Det er blot selve indtastningsmulighederne der skal være tilgængelige på mit site, så jeg kan se de oplysninger kunden har indtastet, hvis det giver mening. Vil det stadig koste et godt stykke over 10.000 kr? :-)

Tilmeldt 20. May 14
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 15:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Det skal måske lige nævnes, at sitet ikke skal have samme "indmad" som bilbasen. Forstået på den måde, at Bilbasen ligesom laver den her søgemaskine ting ud over hele brugtbilsmarkedet fra de oplysninger som man indtaster. Det er blot selve indtastningsmulighederne der skal være tilgængelige på mit site, så jeg kan se de oplysninger kunden har indtastet, hvis det giver mening. Vil det stadig koste et godt stykke over 10.000 kr? :-)

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 15:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 15. Jul 13
Indlæg ialt: 688
Fra  www.sedia.dk Skrevet kl. 15:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Arg alright.

Altså det er svært at vurdere uden at have mere konkret information. Men du er yderst velkommen til at booke en opringning på min hjemmeside eller skrive en e-mail til Kasper@sedia.dk - så vil jeg gerne give mit bud på hvad der vil være realistisk.

Pt. har jeg ikke selv tid til opgaven før om to uger. Men derfor kan jeg godt hjælpe og komme med mit kvalificerede bud hvad du skal regne med at komme af med.

Vh. Kasper
SEDIA.DK

Tilmeldt 14. May 15
Indlæg ialt: 30
Fra  Epixel Skrevet kl. 22:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper,

Send gerne en mail til mig på  --> designrikke at gmail.com  så tager vi det derfra.

OBS: Prisen ca. 2500  kr.  (måske billigere)  :)

levering 1-2 dag max.

 

Tilmeldt 26. Sep 16
Indlæg ialt: 98
Skrevet kl. 10:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Skal du "bare" have en mail med, hvad der bliver tastet ind? For så er det ret simpelt at sætte op i Wordpress.

Tilmeldt 20. May 14
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 11:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja lige præcis. Men funktionerne skal selvfølgelig stadigvæk være de samme som fx. bilbasen, hvor når du vælger Audi, så kommer alle Audi modellerne op i næste rubrik, med A1, A3, A4, A5, A6 osv også skal det selvføgelig sættes op grafisk ligeså smart. Men informationerne skal bare sendes til mig på mail og hjemmesiden skal altså IKKE kunne lave en søgning på baggrund af informationerne :-)

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)