Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Finde leverandør/producent af Bleer og lign. i EU?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Jul 06
Indlæg ialt: 581
Skrevet kl. 21:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle,

Er der nogle som har et godt tip til hvordan man sourcer produktion i Europa? Tænker her at det formentlig primært er attraktivt at få produceret i Polen.

Jeg har igennem mange år med succes fundet Kinesiske leverandører igennem f.eks. Alibaba. Men når man står og f.eks. gerne vil finde en producent af Bleer, som ligger i EU, så er jeg helt på bar bund.

Hvis der er nogen der konkret kender til en producent, tager jeg meget gerne det med. Men ellers gerne hjælp til selvhjælp :)

Fra Sønderborg
Tilmeldt 31. Mar 17
Indlæg ialt: 13
Fra  filBoks Skrevet kl. 00:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er ikke sikker på, at jeg har forstået spørgsmålet, men som sønderjyde må jeg da lige pege på Abena.

Jeg håber du finder det du søger.

/Bo

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 08:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Kenneth R.J.:
Tænker her at det formentlig primært er attraktivt at få produceret i Polen.

Hvorfor skulle Polen være specielt attraktiv? 

prøv at søg i Kompass

Tilmeldt 29. Jul 06
Indlæg ialt: 581
Skrevet kl. 11:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Bo Christensen --> Abena og SCA (Libero), er lige præcis de eneste jeg kender til / har kunne søge mig frem til via Google. Jeg må selvfølgelig kontakte dem, men erfaringen fra andre produktområder siger mig bare at de ikke vil være interesseret i at hjælpe nogen med at disrupte deres eget marked. Derfor skal jeg nok "udenlands", vil jeg tro. Dertil prisen.

Ravn --> Ren stereotypisk tankegang, om at Polen er det land som leverer bedst kvalitet / kontrol til den helt lave personalelønning. Om hvorvidt den holder stik idag, ved jeg ikke. Men vil da kraftigt formode at det generelt er billigere at producere i Polen, end f.eks. Danmark. Men hvordan de står ifht. f.eks. Tyskland etc. ved jeg ikke.

Kompass er det den her? https://dk.kompass.com/

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)