Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

WeChat appen i Kina erfaring?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

WeChat appen i Kina er der nogen herinde der har erfaring med den?
Så hører jeg meget gerne fra jer angående hvordan i satte tingene op.
Samt hvad i nu eller skulle have lyst til, at fortælle om den :)

God dag til jer alle.

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 16:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Den er da vist lige så gratis som Messenger så hvorfor ikke bare downloade Den???

Tilmeldt 13. Feb 07
Indlæg ialt: 1108
Skrevet kl. 16:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Satte tingene op? - Det er jo såre simpelt, den forbinder selv med dine kontakter som har weChat.
Godt, simpelt program til Kina's fastland der har restriktioner for sådanne tjeneste. Fleste forretningsfolk bruger enten wechat eller whatsapp

www.leatherstudio.dk - Private label læder produktion
Få lavet dine egne læder artikler, med dit firma's logo.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Har downloadet den ville bare høre hvad folk har, af erfaring med, at bruge appen salgs mæssigt.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rasmus

Det jeg mente (kan godt se mit opslag er noget misvisende) var, at jeg gerne vil høre fra folk der bruger eller har brugt appen.
Jeg tænker nemlig på, at bruge den til, at reklamere for noget også med tiden forhåbentlig sælge noget online derinde.

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 10:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rasmus, jeg er en kineser, der bruger Wechat-appen, det er virkelig det samme som menssenger, men lidt mere sjovt, hvis du bruger det.

Vi plejer at gøre det som en ny app til salg, marked, chat og endnu mere lykkelige sharings.maybe du kan prøve det, og min webchat er min mobil, vi kan også som venner, hvis du ikke har noget imod det.

Den sidste men det vigtigste, gør ikke nogen penge betaling på webchat, det er ikke sikkert. Bare sjovt er ok

Tilmeldt 13. Feb 07
Indlæg ialt: 1108
Skrevet kl. 12:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Det forstår jeg, og der er meget handel derinde (mange Kinesere og folk fra Asien generelt), bruger det istedet for ringe, Emails, m.v. så man kan sagtens bruge det forretningsmæssigt (gør jeg også). Men kommer jo an på dine kontakter, ikke så meget platformen - men lige så godt ift. at lave handel på Email, SMS, ringe, brevdue eller alt mulig andet :)

www.leatherstudio.dk - Private label læder produktion
Få lavet dine egne læder artikler, med dit firma's logo.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)