Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Facebook side & likes?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 12:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg har aldrig rigtigt været så god til det med facebook markedsføring, men da jeg netop er blevet salgsagent i skandinavien for et brand, ja så vil det jo være et super godt medie hvor man kan få lidt omtale.

Jeg har oprettet en FB side, lavet et coverbillede, profilbillede samt diverse beskrivelser, jeg har snakket med leverandøren og de har tilbudt deres grafiske hjælp til infografik mv.

MEN hvordan får jeg likes? - Jar har et mål om at jeg skal opnå 10.000 likes inden for 6 måneder - AKTIVE likes ikke noget med købte fake likes, jeg skal have fans der føler trang til at dele, like, kommentere samt deltage i FB konkurrencer hvor man kan vinde nogle af vores produkter.

Er der mon nogen på Amino der kan give mig nogle gode råd / værktøjer så jeg kan nå mit mål og gå fra 0 til 10.000 likes på 6 måneder?

Min plan er at lave en FB side for hvert land - altså (DK, SE og NO)

Tilmeldt 4. Jul 09
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 14:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kommer ikke uden om at lave nogle "like" kampagner, men sørg for at målrette kampagnen geografisk og interesse mæssigt mm. så kan du næsten undgå fake like.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 13. Jun 16
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 10:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Chris

Du kan sagtens få 10.000 likes, hvis du vil betale prisen. Skal du gøre det gratis, så skal du formentlig have gang i det HELT store presseshow over de næste seks måneder... se blot hvor mange likes, som Paradise Hotel-stjerner osv. får. 

Gå ind i din Facebook annonceadministrator: https://www.facebook.com/ads/manager/, hvorefter du kan oprette en annonce med interaktion - interaktionen skal her være "synes godt om side," hvis du KUN ønsker likes. Smile

Tilmeldt 10. Jun 17
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 10:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Chris,

Den mest omkostningseffektive måde er at skabe noget rigtig godt indhold.

Noget indhold som folk automatisk får lyst til at interagere med.

Det er ekstrem hårdt arbejde, men så vil du i hvert fald se organiske resultater. 

10.000 likes på 6 måneder er et ambitiøst mål, hvis det hele skal være organisk. Ellers bør du prøve at sætte nogle facebook kampagner op.

At få mange likes er dog sjældent et godt mål i sig selv. Efter min mening bør du kigge på nogle af Facebooks annoncerings-muligheder (herunder leads annoncer mm.)

Held og lykke med salget Yes

Fra Ølstykke
Tilmeldt 28. Jul 11
Indlæg ialt: 479
Fra  Move2 - Danmark Skrevet kl. 10:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Chris

Nu hvor jeg sidder og læser hvad der er skrevet i det her indlæg, mangler der et link til din Facebook side. Der har på nuværende tidspunkt været næsten 100 sidevisninger og potentielt kunne måske halvdelen have haft lyst til at se hvad du taler om. Måske havde vi liket siden.

Du skal tænke lidt anderledes end normalt for at få likes. Hvis du poster reklamer, er det jo typisk dem der får likes og ikke din side.

Jeg lavede en opskrift som havde 35.000 delinger men der var kun ca. 500 likes på selve siden. Så er der altså sindsygt langt op til 10.000 likes. Men måske du kan få folk til at like din side og så få en god rabat.

https://www.facebook.com/mobilopskrifter/posts/161090460901075:0 

Tilmeldt 7. Oct 16
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 11:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Konkurrencer plejer at give et kæmpe boost :)

Alarm til hjemmet - Tyverialarm - alarm uden abonnement - videoovervågning - sikring af hjemmet - Alarm.

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 18:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Kasper Friis:

Hej Chris

Du kan sagtens få 10.000 likes, hvis du vil betale prisen. Skal du gøre det gratis, så skal du formentlig have gang i det HELT store presseshow over de næste seks måneder... se blot hvor mange likes, som Paradise Hotel-stjerner osv. får. 

Gå ind i din Facebook annonceadministrator: https://www.facebook.com/ads/manager/, hvorefter du kan oprette en annonce med interaktion - interaktionen skal her være "synes godt om side," hvis du KUN ønsker likes. Smile

hej Kasper

tak for dit input.jeg vil klart anvende db annoncer, men hvad er din erfaring med disse - får jeg blot likes eller er størstedelen blot passive fans? 

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 18:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Simon Strøm:

Hej Chris,

Den mest omkostningseffektive måde er at skabe noget rigtig godt indhold.

Noget indhold som folk automatisk får lyst til at interagere med.

Det er ekstrem hårdt arbejde, men så vil du i hvert fald se organiske resultater. 

10.000 likes på 6 måneder er et ambitiøst mål, hvis det hele skal være organisk. Ellers bør du prøve at sætte nogle facebook kampagner op.

At få mange likes er dog sjældent et godt mål i sig selv. Efter min mening bør du kigge på nogle af Facebooks annoncerings-muligheder (herunder leads annoncer mm.)

Held og lykke med salget Yes

hej Simon 

tak for input. Jeg er ved at være klar over at det bliver hårdt arbejde... hvem sagde også det skulle være nemt. Jeg har læst mig lidt frem til nogle interaktions opslag og har selv fået et par ideer hertil :-) 

hvis du har nogle forslag til sådanne, modtages de med STOR tak:-)

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 18:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Lars Mikkelsen:

Hej Chris

Nu hvor jeg sidder og læser hvad der er skrevet i det her indlæg, mangler der et link til din Facebook side. Der har på nuværende tidspunkt været næsten 100 sidevisninger og potentielt kunne måske halvdelen have haft lyst til at se hvad du taler om. Måske havde vi liket siden.

Du skal tænke lidt anderledes end normalt for at få likes. Hvis du poster reklamer, er det jo typisk dem der får likes og ikke din side.

Jeg lavede en opskrift som havde 35.000 delinger men der var kun ca. 500 likes på selve siden. Så er der altså sindsygt langt op til 10.000 likes. Men måske du kan få folk til at like din side og så få en god rabat.

https://www.facebook.com/mobilopskrifter/posts/161090460901075:0 

 Hej Lars 

tak for den respons. Du har ret, med kun 500 likes ud af 35000 delinger, så er der langt 😳 

Det med rabat kunne være en mulighed, men det kræver selvfølgelig at jeg for forhandlerne med på det... men hvor intet vover, intet vinder...

fb siden er ikke helt færdig endnu men her er linket ... 

jeg håber stadig folk vil give et 👍🏻

https://www.facebook.com/KAOSdk/ 

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 18:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Sydalarm.dk:

Konkurrencer plejer at give et kæmpe boost :)

jeps konkurrencer er allerede på to Do listen... tak for input 😁👍🏻

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)