Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Unoeuro - subdomæne

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Nov 16
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 09:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har netop oprettet et firma hvor jeg laver hjemmesider til folk - er total rookie og har derfor et kort spørgsmål :-)

Jeg har en hjemmeside (lad os kalde den www.test.dk) og vil gerne lave et eksempel på en hjemmeside til en frisør.

Kan jeg i så fald oprette en subdomæne (eks. www.frisor.test.dk) og i så fald, hvordan?

Jeg har oprettet selve subdomænet i Unoeuro, men kan ikke lige spotte hvordan jeg kommer videre herfra :-)

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. May 12
Indlæg ialt: 313
Fra  Grafikr ApS Skrevet kl. 10:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Latzem,

Det, du skal gøre fra nu, er følgende:

1) Lav en mappe i FileManager/FTP, som du kalder for frisor. Det skal hedde præcis det, som dit subdomæne hedder før den primære url.

2) Gå ind i 1-click installer og vælg det CMS, du vil have på. Herefter skal du HUSKE!!!! at vælge subdomænet og ikke det primære domæne

3) Den mappe, du lavede i step 1, er den mappe, som fungerer som din public_html mappe.

Så er du good to go!

Tilmeldt 5. Nov 16
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 10:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Fantastisk - tak for hjælpen!! Smile

Har nu fået oprettet og er i gang med at lave den nye hjemmesiden, men hvis jeg går ind på den nye url (www.frisor.test.dk), så videresender den mig til www.test.dk - hvordan kan dette ændres? Smile

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. May 12
Indlæg ialt: 313
Fra  Grafikr ApS Skrevet kl. 10:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder mystisk. Har du mulighed for at sende mig de to rigtige URL'er på mail, så kan jeg lige se, hvad der sker? :-)

Du kan bare sende det til kv@grafikr.dk.

Tilmeldt 5. Nov 16
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 10:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Mail er sendt Smile

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)