Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp/feedback til landingside

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Faxe
Tilmeldt 3. Feb 08
Indlæg ialt: 214
Skrevet kl. 22:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Jeg er ved at lave nogle landingsider til der hvor jeg arbejder, men er kommet i tvivl omkring designet. Jeg har ikke lavet landingsider før, så er lidt grøn på det område.

Vi har en indisk programmør til at lave siderne ud fra vores ideer, men det udkast han er kommet med til den første side er jeg ikke helt sikker på er optimal mht. farvevalg og konvertering. Derfor vil jeg høre om der ikke er en herinde, som har tid/lyst til at kigge på det udkast jeg har modtaget fra programmøren og fortælle,om det er ok eller om der skal ændres noget. Det vil jo være træls at få lavet siden færdig og den så ikke konverterer optimalt, så vi efterfølgende skal lave om på den. 

Mvh

Kim

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 09:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim 

Det lyder også som en bøvlet proces med kommunikation frem og tilbage, men hvis hans timeløn er 50 kr. i timen - så et dette tiltalende :-) 

Du er velkommen til at sende en mail på simon@erhvervshjemmesider.dk - Giver det gerne et kig. 

Fra Kolding
Tilmeldt 26. Apr 17
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 10:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim.

hvilket CMS arbejder han i?

Jeg vil gerne tage et kig på det, og se om han får det lavet ordentlig så det både er seo optimeret fra starten, og derved også konvertere som det skal. 

Du må meget gerne sende mig en mail på mads@seo-service.dk eller ringe til mig på tlf.: 27135955

Rigtig god dag

Mvh.

Mads Obel

Fra Randers
Tilmeldt 3. May 15
Indlæg ialt: 151
Fra  Grafikr ApS Skrevet kl. 15:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim, 


Spændende! Jeg vil meget gerne se den og komme med gode råd. Du kan sende det til min mail på ehj@grafikr.dk :-)


Hos Grafikr har vi ret godt styr på landingpages og jeg skrev for nyligt et  blogindlæg omkring emnet, som måske kan hjælpe dig. Der er generelt nogle grundprincipper ift. opbygningen af landingpages, som man bør overholde. Herunder brug af farver samt psykologiske triggers. Men send det til min mail, så rådgiver jeg gerne.

Fra Faxe
Tilmeldt 3. Feb 08
Indlæg ialt: 214
Skrevet kl. 08:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak fordi I vil bruge lidt tid på at hjælpe. Simon og Erik jeg har sendt jer en mail og ser frem til at høre hvad i har af ris og ros til designet. 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)