Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til salg af lingeri restparti

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Feb 17
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 19:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej :) 

Er der nogen herinde der har haft succes med at få solgt et lingeri restparti? Hvor og hvordan? 

Har overvejet at sætte det på auktion... men ved ik helt hvor osv..

(ligger inde med 360 dele frækt lingeri fra lukket web shop)

Håber der er nogen der har et godt råd eller 2 :) 

Tak 

Stine :) 

Fra Odense
Tilmeldt 3. Mar 14
Indlæg ialt: 236
Fra  Bombgirl.dk Skrevet kl. 21:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Stine

Nu kan jeg ikke lige huske om det var dig jeg så der havde et parti til salg for nogle måneder siden. Men det jeg oplever, ihvertfald ved andre, er at prisen simpelthen er for høj. At folk forventer at få alle deres penge hjem igen, altså indkøbsprisen. Men det er bare super svært ved restpartier. Personlig er jeg ikke villig til at betale indkøbspris. Synes der kan være meget bøvl med sådan et parti, så prisen skal være rigtigt før man går ind i sådan noget.

Det du skal overveje er om det er det værd. Om det ikke bare er at få lukket sagen og komme videre.

Held og lykke med det ;)

Vh Jimmy

Distributør af sexet og frækt lingeri og dameundertøj.
www.bombgirl.dk & www.demoniq.dk.

Fra Rødding
Tilmeldt 6. Aug 09
Indlæg ialt: 429
Fra  Pilanto Skrevet kl. 08:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Prisen har selvfølgelig en del at sige.

Hvad med at skrive en mail rundt til andre lignende webshops og høre om de er interesserede?

Alternativt, så smid det ind i relevante FB grupper. Spørg f.eks. i denne gruppe https://www.facebook.com/groups/44076347394/ om du må smide det ind der - eller om de har ideer til hvor sådan noget ellers kan/må slås op.

En tråd her på Amino er måske også en god ide? Og ellers kan du også overveje at prøve dba.dk og lignende services.

Jeg er sikker på at du kan komme af med det, men for en potentiel køber skal prisen være den helt rigtige, så det er bøvlet værd og så der er en fortjeneste.

Fra Odense
Tilmeldt 3. Mar 14
Indlæg ialt: 236
Fra  Bombgirl.dk Skrevet kl. 20:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Stine

Fandt lige denne gamle tråd. Fik du nogensinde solgt dit restparti?

Vh Jimmy

Distributør af sexet og frækt lingeri og dameundertøj.
www.bombgirl.dk & www.demoniq.dk.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)