Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Firma adresse...

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Mar 16
Indlæg ialt: 64
Skrevet kl. 17:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej der ude.

Jeg skal til at starte nyt firma op og søger derfor lidt hjælp.

Jeg har af personlige grunde hemmelig adresse, hemmeligt mobil nr og er navne beskyttet.

Jeg regner ikke med at jeg kan blive ved med at være navne beskyttet hvis jeg starter firma op. Og det vil også være fint nok.

Men jeg ønsker stadigvæk ikke at min privat adresse eller mit private mobil nr skal kunne findes på nettet.

1. Kan jeg leje mig ind et sted og betale en lav pris for et sted at have min firma adresse og så undgå at min private adresse kan ses på nettet ??

2. Kan jeg købe en firma mobil før jeg har startet mit firma op ? Eller behøver jeg overhoved at have opgivet et mobil nr når jeg registre mit firma ?

3. Nogen andre ting jeg skal være opmærksom på ?

Regner med det bare bliver et en mands firma jeg starter op. Hvor jeg også skal kunne importere vare fra Kina.

Ps. Alle tips om opstart af firma er velkommen. Da det er en helt nye verden for mig..

På forhånd tak.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46435
Fra  John Hannover Skrevet kl. 17:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Som personlig virksomhed bliver den adresse du driver virksomheden fra vist - men jeg er ikke klar over om du kan undgå folkeregister adresse kan findes. Som selskab vil du altid fremgå som stifter og i ejerregistre med din folkeregister adresse. Derimod kan du jo godt drive selskabet eller virksomheden fra en anden adesse - men det ændrer ikke ved at du kan findes i cvr.dk, kun at du så kan vise den anden adresse på visitkort og hjemmesider osv

Du behøver mig bekendt ikke mobilnr for at registrere og dit telefonnummer vil heller ikke fremgå af registrering i alle fald.

Du kan læse om forskellene (store) mellem personlig virksomhed og selskab, som hvordan du stifter, hvad du får for pligter, skat, moms og en masse inspiration i STARTUP som link - som er letlæst netop til folk der vil - starte up - uanset personlig virksomhed, IVS eller ApS  - enten som ebog eller rigtig bog

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 20. Mar 16
Indlæg ialt: 64
Skrevet kl. 18:02
Hvor mange stjerner giver du? :

1000 tak for svar..

Så lige meget hvilken firma form jeg vælger at opstarte så vil man altid kunne slå mig og min adresse op i CVR registre. ?

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46435
Fra  John Hannover Skrevet kl. 18:58
Hvor mange stjerner giver du? :

I alle fald for selskaber. Jeg mener bestemt også i personlig virksomhed - ved klik på personen bag - så fremkommer hjemmeadressen

Jeg mener at vide, at man HELT UNDTAGELSESVIS kan få beskyttet adresse hos CVR - men det er vist meget vanskeligt og kræver som minimum, at politiet kan bekræfte, at man vil være i livsfare hvis adressen kendes -og med det som baggrund kan erhversstyrelsen vurdere om det behov er større end det almene behov for at vide hvem der driver hvad

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)