Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Outsourcing - Søger partner/investor

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Jun 17
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 11:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære aminoer,

Jeg søger som sagt en partner/investor indenfor IT-outsourcing ydelser, eller nærmere sagt indenfor 1st/2nd level servicedesk sektoren. Mange af jer tænker sikkert, "der findes jo et hav af konsultent huse som målrettet hjælper virksomheder med at outsource ovennævnte services"...well, i know. Men, jeg har de sidste 11 år arbejdet decideret på området og har en meget bred portfolio af viden ikke alene omkring IT, servicedeske/calldeske, men også om onshoring, nearshoring og offshoring. Til dagligt arbejder jeg som head of (chef) for afdelinger fordelt i DK, DE og US som leverer disse ydelser til ca. 25.000+ kunder verden over. Elsker mit arbejde, men elsker også iværksætteri og når man stort set drømmer om det hver eneste dag, så skal man også gøre noget ved det. Jeg vil gøre noget ved det nu, men har brug for en stærk partner som kan følge med mine visioner, mål og tempo. Jeg søger en som har erfaring og et meget imponerende CV samt søger jeg en person som tænker langsigtet og ikke stopper for målet er nået. Jeg har allerede udarbejdet en forretningsplan som naturligvis kan rettes til med det rette input, og jeg tager gerne det hele med, men kun til et personligt møde. Da jeg allerede kører meget rundt omkring ønsker jeg at finde en partner/investor indenfor trekants eller århus området. Så er det dig, eller kender du en som seriøs kandidat er i mere end velkomne til at konakte mig via en pb eller stille de spørsmål i måtte have ifm. dette. Ønsker jer alle en rigtig dejlig og solrigt weekend! :)

Alt for meget at læse - jeg har ikke lyst/tid til at læse alt:

Hvad er formålet med indlægget? Jeg søger en partner/investor indenfor IT-outsourcing services.

Kan du være mere specifik? IT-servicedesk 1st/2nd level ydelser med andre tilkøbs muligheder.

Hvem er du? Energisk, passioneret og dygtig leder som har arbejdet indenfor ovennævnte områder de sidste 11 år. Til dagligt leder jeg afdelinger i DK, DE og US som leverer disse services til over 25.000 slut brugere. Har længe gået med en drøm om at være iværksætter, og nu er tidspunktet kommet til at gøre noget ved det og starte noget selv!

Hvad gør idéen specielt? Seriøst og professionelt virksomhed der hjælper med outsorucing af IT-servicedesk yderlser til et nearshore land, men til offshoring priser. No bullshit, ingen bekymring om at ens end users får en dårlig engelsk talende gut i røret som hverken forstår brugeren eller hvad problemet er. Mm. følger i forretningsplanen.

Ok, hvad nu? Er du den rette, dvs. har du et CV som du står inde for, er energisk, er målrettet, partner/investor og tænker at det lyder spændende så er du mere end velkommen til at skrive en PB til mig. Jeg søger kun seriøse personer som brænder ligeså meget for det her som mig selv, og samtidigt søger jeg personer som har kapital eller er villige til at finde kapital. Trekants eller århus området fortrækkes, men for den rette er jeg villig til at køre længere. 

Ps: Da jeg kun ønsker at dele idéen/forretningsplanen til et personligt møde, forventer jeg at du er en udadvendt person og ikke er akavet med at møde nye mennesker osv.

/DB 

Tilmeldt 17. Jun 17
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 19:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Har desværre ikke modtaget det helt store respons på postet...griber jeg mon det her forkert an? Vil meget gerne i gang, men har ikke erfaring med iværksætteri og undrer mig lidt hvorvidt jeg burde tilpasse mit forspørgsel eller?? Alt hjælp er værdsat :>)

/DB

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)