Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dropshipping af Plakat rammer! (min. 1000 ordre årligt).

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Randers
Tilmeldt 4. Dec 09
Indlæg ialt: 333
Fra  Onlinebrand.dk Skrevet kl. 19:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino godtfolk, 

Jeg designer plakater og driver webshoppen www.papapapa.dk og har udelukkende fokus på at lave flotte designs.

Rammer har derfor være nedprioriteret, med med 1300 ordre alene i år, når vi nok op på ca. 3000 ordre inden årets udgang. Og det giver sig selv at der er rigtig rigtige mange der gerne vil købe rammer i samme omgang. Og der er jo ofte 2-3 plakater pr ordre, så det kunne blive til rigtig mange rammer. Mit gæt er min 1000 dvs. 1/3 af de ordre vi får der også vil tilvælge rammer.

Vi har bare ikke pladsen/lager til det, og ønsker faktisk heller ikke at gå i den retning. Istedet vil vi super gerne finde en dropshipping leverandør af Rammer. 

Nogle der kender nogle? :)

kontakt mig gerne på kundeservice@papapapa.dk så, kan vi tage den på telefon. Ønsket er at opstarte straks!

Vh Daniel

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hey Daniel :)

Jeg har, gennem en anden ejer af en plakatshop, hørt at det ikke er besværet værd. Der sker åbenbart utroligt mange skader på rammerne under forsendelse. Det vil selvfølgelig ikke være jeres ansvar i tilfældet med dropshipping, men det må stadigvæk resultere i en del utilfredse kunder.

Jeg ved at der ligger en rigtig stor rammegrossist i Brabrand, Aarhus, men jeg tror ikke at de tilbyder dropshipping http://www.hoeidenmark.dk/.

Fra Randers
Tilmeldt 4. Dec 09
Indlæg ialt: 333
Fra  Onlinebrand.dk Skrevet kl. 21:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Tilmeldt 26. Dec 16
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 21:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Daniel

Har prøvet med salg/forsendelse af rammer, og det er krop umuligt :) For det første kan du ikke være med på prisen når du tænker "små" mængder som 1000 rammer er. Tjek Ikea.

Som en anden skrev er det rigtig svært at sende da GLS, Post Nord osv. Har meget svært ikke at ødelægge glasset, har også prøvet at sælge med plexiglas, dem kunne de også ødelægge. 

Kort sagt der er for meget arbejde for få penge. 

Mvh.

Lasse 

http://posterstyle.dk

Fra Randers
Tilmeldt 4. Dec 09
Indlæg ialt: 333
Fra  Onlinebrand.dk Skrevet kl. 14:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej lasse tak for svar! Må sige du føre en god sag, ærger mig bare over ikke at kunne levere et endeligt produkt! 😀

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)