Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Import fra USA - hvem skal fragte varene?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Jan 06
Indlæg ialt: 80
Fra  Green Trade Denmark Skrevet kl. 19:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg skal til at importerer varer fra USA. Det vil typisk dreje sig om pakker fra 30-100kg.

Fragttiden er pt. uden betydning.

Er der nogen der har nogle erfaringer at dele ud af, med hensyn til service, tid, pris m.m.

 

 

Med venlig hilsen Carsten

Socks & Me

Tilmeldt 10. Jan 08
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 20:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har ingen erfaring import, men da jeg var i transport branchen, brugte "vi" UPS som vores udenlands kurér. "Vi" prøvede med forskellige, men UPS var langt de bedste til prisen.

Det skal dog lige siges, at "vi" afsluttede vores samarbejde med dem, da der opstod en forsikringssag hvor UPS beskadede en forsikret pakke til UK og deres forsikringsselskab (dem selv) nægtede at betale forsikringsbeløbet.

USPS ser umiddelbart billige ud, men det er måske nemmere at få en god aftale med en virksomhed der har afdelinger i DK.

Det handler ikke om at overleve. Det handler om at leve..!
Tilmeldt 26. Nov 05
Indlæg ialt: 356
Skrevet kl. 03:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Carsten

Du skal undgå US Postal.

Vi bestilte en forsendelse på 7 kasser. Det lykkedes US Postal at få kasserne spredt for alle vinde, så de kom dumpende én efter én. Den syvende kasse modtog vi 4-5 måneder efter, at den var afsendt fra USA.

Nu bruger vi UPS. De er ca. dobbelt så dyre, men meget pålidelige og hurtige. Pålidelige vil bl.a. sige, at de sender mail for at fortælle hvor langt forsendelsen er kommet. Hurtige vil sige, at vi har forsendelsen 5-6 dage efter afsendelsen fra USA.

Du siger godt nok, at tiden ikke er afgørende. Men man når at blive nervøs for sine varer. Og vi brugte en masse tid på at klage og efterlyse vores kasser.

mvh. Bo Jensen

Butik Go'aften

Besøg vores specialbutik med alt til erotiske rollespil: www.iscenesat6.dk

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)