Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hjælp til valg af host til start af webshop

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Jun 17
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 15:18 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

mig og min makker er igang med at starte en webshop med salg af autotilbehør i stil med carlab.dk, astina.dk osv...

vi har valgt navn, fået lavet logo proffesionelt, skaffet leverandør kontakter og lavet IS konkrakt imellem mig og min makker så vi er rimelig godt igang, vi er nu kommet til punktet hvor vi skal have startet en hjemmeside, der er ingen af os der er et geni til IT vi er begge kun almidelige brugere og er lidt usikre i at skulle designe den selv, så det vil vi lade fagfolk om, firmaet skal køres på hobbybrug indtil det kan betale en husleje, derefter vil vi udvide til fysisk butik.

spørgmålet lyder så: hvem skal vi vælge til at oprette vores hjemmeside, vi har ikke mange tusinde kroner at bruge på det og vil have noget hvor alt er ikluderet som betaling mulighed, shop, kontakt formular, og service af hjemmesiden. ? vi har kigget lidt på danhost men vi tøver lidt grundet det med man egentlig ikke ejer hjemmesiden hvis jeg en dag bestemmer mig for at skifte udbyder.

Tilmeldt 6. Jun 16
Indlæg ialt: 148
Fra  Caspar F Skrevet kl. 15:20 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders,

Man kan ikke skrive pb til dig? :)

Vh,
Caspar

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 15:23 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Caspar F:

Man kan ikke skrive pb til dig? :)

Du kan vel dele dine erfaringer med gode webhosts her så andre kan se det?

Fra Kolding
Tilmeldt 26. Apr 17
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 15:51 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders

Det lyder som et rigtig interessant projekt dig og din ven har gang i. 

Jeg vil rigtig gerne hjælpe jer med at lave en fin hjemmeside, som ikke skal koste det store.

Til gengæld vil jeg meget gerne høre mere, så hvis du har mulighed for at ringe mig op på 27135955 og fortælle mere omkring hvad i har i tankerne må du meget gerne det. 

Du kan ringe mellem 07.00 - 21.00 hver dag.

Rigtig god dag

Mvh.
Mads Meyer-Obel

Fra København Ø
Tilmeldt 24. Oct 08
Indlæg ialt: 158
Skrevet kl. 15:53 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak fordi du bruger Amino til at finde freelance hjælp.

Det bliver alt for rodet, hvis vi bruger debatten til freelance opgaver.

Derfor har vi lavet Amino Freelancer, som er en gratis service, du er velkommen til at bruge.

Sæt din opgave i udbud og få bud fra mange freelancere, helt uforpligtende og gratis - Klik her

Starter du et udbud nu, har du ret sikkert de første bud inden for 1 time.


De bedste hilsner
Dit Amino Team
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)