Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Import fra Kina

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Hinnerup, Århus
Tilmeldt 25. Dec 07
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 07:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Smile Jeg får prøver hjem om 2 uger.

Han har sendt mig en mail med at de ikke indeholder Lead and Nickel som de siger ;)
Men han kan ikke stå inde for kviksølv og cadmium.

Hvor kunne jeg evt. tage nogle af mine prøver med hen, hvis det endelig skulle være ?


- Emil

Tak for de fine svar (:

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 09:17
Hvor mange stjerner giver du? :

 

 

Ja det lyder fint  i teorien men i praktisk er det på ingen måde realistisk, Vi snakker vi altså om kina hvor der ikke er noget velfungerende juridisk system hvordan in alverden vil du så sagsøgen en kinesisk leverandør  eller gøre ham økonomisk ansvarlig? uanset hvad så er det jo stadig impotøren der står med et problem her i DK.

Ravn

Fra Kastrup
Tilmeldt 19. Sep 06
Indlæg ialt: 954
Skrevet kl. 10:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Emil, held og lykke med dit foretagende. Som en anden nævner, så burde du holde dig fra især smykkeimport. Kig evt. på noget computergejl eller andet knold man ikke lige vidste man manglede. Men hold dig fra ting der skal stikkes igennem huden, eller eventuelt puttes i munden af børn. Legetøjet kan du dog godt sætte dig ind i lovgivningen omkring, da mange kinesiske fabrikker har fuldt ud styr på CE-mærkningen.

Det er HELT hul i hovedet at få lavet både kvalitative og kvantitative analyser af produkterne, hvis du købte for 10 mill. kunne du måske overveje det, men det er altså pivdyrt! Du får det ikke gjort for under 200.000 dkk

 

Jimmy

Fra Uldum
Tilmeldt 2. Aug 06
Indlæg ialt: 574
Fra  PetDreams.dk ApS Skrevet kl. 12:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Ravn:

Ja det lyder fint  i teorien men i praktisk er det på ingen måde realistisk, Vi snakker vi altså om kina hvor der ikke er noget velfungerende juridisk system hvordan in alverden vil du så sagsøgen en kinesisk leverandør  eller gøre ham økonomisk ansvarlig? uanset hvad så er det jo stadig impotøren der står med et problem her i DK.

Ravn

Jeg ved ikke hvordan det kinesiske retssytem er år 2008. Vi har en dansktalende kineser til at hjælpe os med kontrakt osv. De gange vi har brugt en gold supplier gennem alibaba, har vi aldrig haft problemer, og heller ikke fra kinesiske besøgende på europæiske messer. Men det er uden tvivl ikke som et dansk retssystem, og jeg håber aldrig vi får brug for at vide det :) 200.000 for at få lavet en test af en vareprøve, så fred være med det. Så tror jeg også det er en skidt ide at starte ud på.

Billigt Hundeudstyr Online

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)