Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tekefonpasning for mindre virksomheder

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Jun 17
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 20:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Vi er en nyopstartet virksomhed, som tilbyder telefonpasning for mindre virksomheder. Når I ikke lige er ved telefonen, tager vi den for jer og giver besked videre. Kunne det være interessant for din virksomhed, se mere på www.johnsonmehlsen.dk

Med venlig hilsen
Johnson&Mehlsen


Fra Aalborg
Tilmeldt 14. Apr 17
Indlæg ialt: 330
Skrevet kl. 22:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Et par ting jeg ikke kunne lade være med at tænke på efter, at have læst jeres post.

Hvad er et mindre virksomhed? Vi har sikkert alle vores egne fortolkning af dette.

I er altså et call center, jeg ved der er større virksomheder der bruger denne form for service, men kan ikke forstille mig, at en mindre virksomhed vil have brug for det. Hvis i er døgn bemandet, jo, så måske mindre boligforeninger, mindre vagtselskaber, og i denne stil, dem som oftest kræves at have en døgnkontakt som kan bestille vagt, låsesmed, vvs og så videre. Dette kræver jo så bare at i også har en kontakt mulighed og kundens tilladelse til at bestille en vvs mand klokken to om natten.

Men hvis en mindre virksomhed, inden for eksempel vvs, har en aftale med et boligselskab omkring tilkalde vagt, så hjælper det jo ikke, at han bruger jer, hvis han ikke selv kan tage telefonen. Fordi hvordan får i så kontakt til en vvs mand. Hvis i har en aftale med boligselskab, så okay, i kontakter den næste vvs mand på listen. Men hvad hvis jeres kontrakt er hos vvs manden? Hvordan vil I kunne kontakte ham, hvis andre ikke kan?

Jeg er sikker på, i har flere løsninger omkring dette, og sådan noget aftaler i sandsynlig på forhånd, sammen med jeres kunder. Og løsninger er varierende fra kunde til kunde.

Jeg var inde og kigge på jeres hjemmeside. Kiggede den ikke grundigt igennem, umiddelbart ser den meget professionel ud, kæmpe ros i mit første indtryk af siden, men vil understrege, at jeg ikke brugte meget tid på siden. Men vil gerne påpege, at i nævner nogle 'referencer', men det er ikke muligt at læse nogen reference fra jeres 'kunder'. Jeg ser kun deres logoer, hvilke blandt andet omhandler Porsche (bil fabrikant) Et logo er ikke en reference, der er nød til at stå noget, skrevet af jeres kunde, eller have en kontakt mulighed for, at kontakte jeres kunder.

En reference skal jo referere til noget/nogen. Hvis jeg ringede til Porsche for at få en reference til jer, så sandsynligvis personen jeg snakkede med, har aldrig hørt om jer. Det er en stor virksomhed. Hvis i har gjort det godt for jeres kunder, så bed dem om en reference, som i kan putte på hjemmesiden.

Mvh Allan

Tilmeldt 14. Jun 17
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 08:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for rådet. Det vil vi tage til efterretnin.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)