Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

facebook/adwords annncering

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Jul 16
Indlæg ialt: 215
Fra  Gak og løjer Skrevet kl. 17:15
Hvor mange stjerner giver du? :

hej.

jeg kender lidt til remarketing, men er dette ikke kun muligt fra egen side.

jeg ville rigtigt gerne sende facebook eller adwords reklame ud til alle, som fx har besøgt bryllup.dk eller clseifert (salg af studenter huer) fordi jeg ved at lige præcis de personer skal holde en fest ihvertfald mange af dem, og dermed kunne jeg sælge til dem.

kan jeg på andre måder for kontakt til disse, har forsøgt mig med lidt kampagne mod studenter via facebook, nåede ud til 2500 ca. dog ingen salg eller henvendelser, så ikke den store succes der, men har jo også ramt andre personer end lige dem der er blevet student.

kan i måske komme med et forslag til hvordan, jegbedre kan ramme fx studenter.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 15. Jul 13
Indlæg ialt: 688
Fra  www.sedia.dk Skrevet kl. 17:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kristian,

Først og fremmest vil jeg sige, at du altid skal kunne vende og dreje dit segment - altså målgruppe. Du udlejer jo bl.a. slushice- og popcornmaskiner, men det er ikke selv studenterne, der opsøger sådanne ting. Det er netop deres forældre, der gør det for dem.

Derudover skal du også nedlægge din hjemmeside og bygge en helt ny en op, hvis du gerne vil opfattes lidt professionelt af de unge. Det gør du ikke med den hjemme, som du har lige nu. Desværre. 

I dit tilfælde vil det være rigtig fint med en skarp hjemmeside og en god omgang SEO. Dog for sent nu, da folk skal bruge det lige om lidt. Men derfor vil bl.a. AdWords være relevant i forretningen.

Jeg håber du finder ud af noget. Hvis du vil bruge online annoncering, så skynd dig, for du skal have en helt ny hjemmeside (nuværende). Det er der slet ingen tvivl om.

PS. Hvis du har 10 minutter her til aften, så vil jeg gerne tilmed sætte 10 af til at snakke med dig omkring råd og vejledning. Jeg har ikke tid til din opgave, men derfor kan jeg sagtens hjælpe dig og rådgive dig videre på rigtig vis. Hvis du vil tage imod det gratis tilbud, så skal du bare booke en opringning på min hjemmeside.

Vh. Kasper
SEDIA.DK

Fra Copenhagen
Tilmeldt 15. Jun 13
Indlæg ialt: 209
Fra  RuedRiis.com Skrevet kl. 17:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har også forsøgt mig med retargeting af flere omgange, men synes faktisk ikke, det giver meget bedre resultater end interesse-baserede annoncer. 

Jeg følger lige tråden her og ser, om der kommer nogle spændende inputs. 

Online underviser med 11.000+ solgte kurser i Vyond animationsvideo, GarageBand voice-overs og stærk videostruktur - via RuedRiis.com.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rune :)

De to ting du nævner, er typisk også to forskellige steder i købsprocessen.

De interesse-baserede annoncer bør du vise i din "push" annoncering, til personer som ikke har interageret med din virksomhed før.

Remarketing bruges til personer som har vist én eller anden form for interesse, om det er et like, et website visit eller en kommentar.

Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Jul 16
Indlæg ialt: 215
Fra  Gak og løjer Skrevet kl. 17:57
Hvor mange stjerner giver du? :

hej kasper.

det var en hård omgang, var dog klar over noget af det, men håber jeg kan få gjort det bedre.

jeg booker nok lige en opringning, og høre hvad du har at sige.

mange tak for hjælpen.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)