Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Giv mig feedback på min webshop

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 21. Apr 17
Indlæg ialt: 201
Fra  SecretOne Skrevet kl. 19:55
Hvor mange stjerner giver du? :

new skal vendes overlangt ikker skrot det ser ikke godt ud. Wink

mvh

Fra Varde
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 1752
Fra  LinkCentralen.dk Skrevet kl. 21:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Ikke vild med den grønlige baggrunds farve synes den skriger for meget i øjnene og logoet ser amatør agtigt ud.

https://manogadgets.com/about/

Alt for svært at læse teksten på grund af baggrundsfarven.

 Linkportalen med de gode links - Et godt sted at starte

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 10:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person
  Hej jeg er her igen, vi har en fabrik nu til at lave brugerdefinerede t-shirts og hatte, hvis du har brug for brugerdefineret eller design din egen t-shirt eller hatte, kan vi hjælpe dig.

For detaljer kan du også kontakte os på www.customstshirtdesign.com og kontakte os via customstshirtdesign@outlook.com, 330347059@qq.com, min, hvad app er + 0086- 186-7055-3957, vi er klar til dig!

Hvis du har brug for anden import, kan jeg få dig de bedste ressourcer med de bedste priser. Lignende tilbehør, smykker, mobiltelefoner, bluetooth hatte. etc.

T-shirt design, design din egen skjorte, brugerdefinerede t-shirts, brugerdefinerede t-shirts, lav din egen t-shirt, brugerdefinerede skjorter, shirtdesign, t-shirt print, design en skjorte, t-shirt maker, brugerdefinerede tshirts, design en skjorte, lav din egen Shirt, design din egen t-shirt, t-shirt maker, design t-shirt, shirt design, t-shirt design, design din egen skjorte, tilpasse skjorter, lav din egen skjorte, brugerdefinerede t-shirts, brugerdefinerede skjorter 
Side 2 ud af 2 (13 indlæg)