Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har du Ideen, men mangler det Sidste til at komme igang!

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Aug 08
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 10:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du Ideen, lysten , men mangler det der skal til for at komme igang med egen virksomhed, så er det måske fordi det hele virker uoverskueligt når man står alene med det hele- jeg har prøvet at være det igennem , men knak nakken på det da der bare ikke var timer nok i døgnet til at nå det hele , for jeg ville helst lave det hele selv, både fordi det var spænderne, men selvfølgelig også for at spare penge.

Jeg skriver dette indløg fordi jeg søger en forretnings partner der har lysten og viljen til at blive selvstændig og vil skabe noget- har du en ide måske er du gået igang, måske på skitseplan eller måske har du den bare i hovedet , så skriv hvis du vil have en med så kan vi brainstorme- videreudvikle på din ide, eller måske på en helt anden,  det kan være alt!!

Lidt om mig 38 år gift på 13 år , 2 børn 11 og 14 år bor på vestsjælland, udlært slagter- arbejdet  slagterbutik i 17 år 7-8 år som mester , ingen længere teoretiske uddannelse andet end erfaring med køb og salg- så dette vil være en fordel hvis det har noget med salg, evt butik wepshop m.m. men jeg er åben for alt.!! 

Har haft en lille webshop som solgte energi og miljøbesparende produkter, havde den i ca 3 år som jeg lukkede, havde ikke tiden  og energien til at få den til at vokse- mener den dag idag der er kæmpe potieniale i netop disse produkter det kunne evt. være en ide sammen med en partner.

Håber det er nogen der er intresseret så skriv endelig en mail info@greenme.dk med spørgsmål eller andet så så kan vi evt starte noget sammen.

Tilmeldt 25. Jan 09
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 15:46
Hvor mange stjerner giver du? :

hej 

mit navn er sikandar  og bore i kbh.  jeg har overvejet i et på år at start et abonnement baseret webshop med tøj. vi du har en intrasse så mår du godt skrive 

mvh 

Sikandar

Tilmeldt 23. Mar 17
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 09:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg har eneretten på salg af betalingsterminaler i Danmark for en engelsk bank.
Der er alle aftaler på plads bl.a. registrering hos Finanstilsynet.

Produktet er en turnkey løsning til forretninger/ forretningsdrivende som har behov en betalingsløsning hvor de kan modtage kort betalinger.

Pakkeløsningen bestående af:
Betalingsterminal
Indløsningaftale
Erhvervskonto
MasterCard til erhvervskonto.

Der betales kun er engangsbeløb for pakkeløsningen.
Ingen løbende abonnement
Og ingen løbende udgifter.

Jeg søger en person som kan banke et dygtigt salgs team op.
Da salget i starten vil være ved opsøgende salg indtil der opnås en hvis volumen.

Har det din interesse eller andet du kan byde ind med, er du velkommen til at skrive til mig.
Mail@ipsdenmark.dk

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)