Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på hjemmesiden

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Jun 17
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 09:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino!

Vi har fornyligt sat en hjemmeside op til vores virksomhed Flexfolket.dk

I den forbindelse kunne jeg godt tænke mig noget feedback på siden. Gerne på brugervenlighed og hvad I ellers lige har af tanker.

Hvis der sidder nogle skarpe SEO-hoveder, må I også gerne give undersiden haveservice odense et kig for eventuelle forbedringer.

Mange tak på forhånd!

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 15. Jul 13
Indlæg ialt: 688
Fra  www.sedia.dk Skrevet kl. 10:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg synes jeres forside er meget kedelig. Det flyver rundt til højre og venstre med enten USP'er eller services i tilbyder. For mig virker det til at være en større omgang rod lige pt.

Hvis jeg var jer, så havde jeg opsat en længere forside med fokus på at opdele bl.a. USP'er, services, evt. hvem i er osv. i sektioner. Derudover bør i også kigge på farvevalget, fordi den grønne farve skinner meget igennem, og den bruger i en lille smule for meget som det er nu.

Når det er sagt, så kunne jeg sagtens finde på at bruge jeres service, hvis jeg boede i Odense. Men jeg ville til gengæld ikke bruge tid på at kontakte jer osv., for at kende jeres priser. Jeg er godt klar over i har en fast timepris på 150 kr., men jeg kunne godt tænke mig nogle eksempler på f.eks. når i slår græs. Det kunne være: 120m2 = 200 kr., 200 m2 = 300 kr. eller lignende - og så skal det selvfølgelig være prisoverslag. Men bare så man har en idé!

Jeg har ikke lige tid til at skrive mere. Men der er mange flere ting, som jeg ville tage hånd op, hvis jeg stod for jeres side. Pt. er jeg booket to uger frem i min kalender, men i skal være mere end velkommen til at booke en opringning på min hjemmeside, også kan vi tage en 10-minutters snak om forbedringer osv.

Vh. Kasper
SEDIA.DK

Tilmeldt 13. Jun 17
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 10:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kasper,

Tak for dit svar!

Jeg kan godt se hvad du mener ift. farver, USP m.m. Jeg tænker dog, om det er så vigtigt når der ikke er tale om en egentlig "konverterings hjemmeside" som f.eks. en webshop.

Ift. priserne, kan man skrive og få et uforpligtende tilbud, hvis man beskriver opgaven. Tror du ikke, det er en overskuelig måde at gøre det på?

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 15. Jul 13
Indlæg ialt: 688
Fra  www.sedia.dk Skrevet kl. 10:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen,

Om det er en webshop eller en hjemmeside. Der er altid et formål. For jer vil i gerne have kunder butikken, og det får i naturligvis flere af, hvis jeres hjemmesiden konverterer godt.

Mht. pris, så gider folk ikke bruge sådan en formular. Af erfaring, så er det for bøvlet for tidskrævende for overhovedet at vide om det er muligt og om i koster 500 el. 1.000 kr.

I må nød til at have konkrete eksempler.

Vh. Kasper
SEDIA.DK

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)