Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Start af tøjmærke

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Jun 17
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 22:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Vi er nogle drenge som gerne vil starte et tøjmærke op. Problemet er bare at ingen af os her nogen vild erfaring omkring hvordan sådan noget fungerer.

Jeg har søgt rundt, men har ikke fundet nogle steder hvor man har kunne få produceret sit tøj. Så det er første problem. Ellers søger vi egentlig bare en masse råd om hvordan man gør sådan noget bedst og med mindst fejltagelser.

Håber på en masse positiv respons :)

Tilmeldt 14. Jan 13
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 23:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis i ikke kan finde producenter via google bliver det en «up hill battle» for jer.

Søg på google til jeres fingre bløder. Søg på dansk og engelsk som minimum.

Tilmeldt 18. Feb 17
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 07:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Petersen,

Jeg kan muligvis hjælpe jer :) jeg kan producere t-shirts med jeres eget design (helt ned til ét stk ad gangen).

Vi kan også finde en løsning, hvor du ikke behøver et varelager, men hvor du hver gang får en bestilling kan bestille din ordre gennem mig- så sender jeg pakken direkte ud til kunden med en leveringstid på 1-3 dage. Dette vil spare jer mest mulig penge i opstartsfasen, men vil begrænse jeres mulighed for at personliggøre pakken (medmindre i fremsender flyers/slik/og andet som jeg kan tilføje jeres ordre ved fremsendelse)

Jeg ved selvfølgelig ikke om det er cowboyjakker, bukser eller underbukser i vil sælge men, såfremt det er t-shirts kan du sende mig en mail på info@styleguru.dk, så finder vi en fornuftig løsning til en god pris :-)

De bedste hilsner
Jonas

Tilmeldt 30. May 17
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 09:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Peteren.

Vi har gode kontakter til producenter i Portugal, som producerer skjorter, sweats og t-shirts for flere danske brands.

Send mig en mail på Kristinasiversen91@gmail.com, så kan vi tage en videre dialog der :)

Fra Assens
Tilmeldt 28. Jul 15
Indlæg ialt: 224
Fra  OnlineItSupport Skrevet kl. 10:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Petersen

Jeg kan give dig noget sparring omkring opstart af tøjfirma hvis du skriver til min mail mathiasjv1321@hotmail.com

så kan jeg give råd og vejledning gratis som råd omkring sociale medier og hjemmeside opsætning hvor jeg os kan opsætte hjemmeside til en god pris har 25-50% måneden ud

Nr: 29 87 43 60

/Mathias

OnlineItSupport

Tilmeldt 28. Mar 17
Indlæg ialt: 85
Fra  Love your twist Skrevet kl. 10:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Petersen

Jeg kan sagtens hjælpe jer kontakt mig på 21825356 eller på mail helene@loveyourtwist.com og vi tager en snak om hvad er det i søger og hvad ønsker I at producere

Jeg er en dansk tøj producent med egen tøj fabrik i Cairo og producere for mange danske brands samt detail butikker. 

Mvh 

Helene

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)