Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Linkbuilding spørgsmål

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Jul 14
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 19:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino,

Jeg er bekendt med idéen om linkbuilding. Altså har man noget indhold på sin hjemmeside, der er så godt, at folk frivilligt linker til det. Det er den bedste måde at få links på.

Men hvad nu hvis man som så mange bare har en røvsyg webshop eller affiliate side? Jeg vil gerne høre, om nogen har links til artikler om emnet.

Fra Kolding
Tilmeldt 26. Apr 17
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 08:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mathias,

Jeg syntes det er et rigtig godt spørgsmål.

Du kan bl.a. købe dig vejen til links af høj værdi. På den måde kan du ihvertfald få folk til at linke til dig, uden diverse overvejelser omkring om man gider at linke til et site som du selv skriver er røvsygt. 

En anden måde er at købe nogle PBN'er med høj link værdi. Gamle domæner etc, så du selv vælger hvornår der skal linkes ind til dig. 

Der findes et hav af muligheder. det er næsten kun fantasien der sætter grænser. 

Jeg håber du kan bruge det til noget. 

Rigtig god dag.

Mvh.

Mads Obel

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 09
Indlæg ialt: 106
Fra  Pump United Vitapus Skrevet kl. 09:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Fra København
Tilmeldt 5. Aug 15
Indlæg ialt: 34
Fra  Klikko ApS Skrevet kl. 15:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvis du har en røvsyg webshop eller affiliate side, skal du se langt efter Earned Links. 

De fleste køber sig til links via et SEO firma.

Hvis du gerne vil være et eller andet sted midt i mellem, så skal du overveje vores nye produkt Outreach.

Det er en liste med 82 Gratis DoFollow linkmuligheder, hvor det er rigtige og kæmpe sider med meget trafik og høj autoritet.

Håber, det hjælper lidt på dit spørgsmål :)

Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 17:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Men mon ikke det er det næste der får med Google hammeren altså alle disse wordpress sider, der bare bruges til skod linkbuilding og hvor man ikke kan få et link medmindre man betaler firmaet der ejer siden...

jeg ville ihvertfald udvikle en machine learning algoritme som kunne straffe alle de assholes der har brugt denne metode hvis jeg var google. måske jeg endda ville gå så langt at sende dem der har brugt denne metode om på side 34-35

Fra Ølstykke
Tilmeldt 28. Jul 11
Indlæg ialt: 479
Fra  Move2 - Danmark Skrevet kl. 18:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mathias

Lidt tricks her http://tilbuds-cykler.dk/2016/10/11/seo-tips-og-tricks-linkbuilding/

Men lad nu være med at købe linkpakker. Det er direkte skadeligt for de fleste. Der er Linkklubben som nogle gange har gode links og så er der Klikko. Jeg kender det ikke, men det gratis link man får havde jeg i forvejen, så forhåbentlig er resten bedre. Det gratis var også fint, men alle har det sikkert i forvejen, så det er lidt en gratis fuser.

Worldpress er ikke en død fuser. Kun hvis du bruger dem som også for det meste er udsat for spam og dårlige indlæg. En side med cykler er stadig fin. (til mig, altså.) Det lukker Google ikke, hvis indholdet er godt nok.

Men måske de falske presse-artikler der er i omløb til dyrtkøbte penge og stadig kun er dårlige reklamer. Det tror jeg Google vil se ondt på.

// Lars

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)