Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Wordpress eller Wix?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 20. May 14
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 19:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer. 

Jeg kunne godt tænke mig at høre jer hvad I ville vælge af hjemmeside hvis i skulle lave en til et mindre firma? Hjemmesiden skal være enkel og forholdsvis simpel hvor kun skal sælges ét produkt/service og det skal selvfølgelig kunne betales med kreditkort og mobilpay.

Ville i vælge Wix, eller wordpress? eller en helt trejde løsning når man som mig, er nogenlunde grøn i at etablere hjemmesider, men har en masse tid at sætte sig ind i fx. wordpress.


Begrund meget gerne hvorfor i vælger som i gør, fordele og ulemper ved begge må i også gerne skrive. :D  

Tilmeldt 21. Jul 14
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 20:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Wordpress er gratis. Wix koster penge, hvis du vil bruge dit eget domænenavn, hvilket nok vil være at anbefale til en professionel side.

Tilmeldt 20. May 14
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 20:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svar Mathias. Ved du egentlig hvor man registrer et domæne man godt kunne tænke sig at købe og derefter opbygge en hjemmeside efter henne? :-) 

Tilmeldt 21. Jul 14
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 20:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja. Jeg kan varmt anbefale unoeuro.com. Billigt, nemt og hurtigt. De har 1-click installation af Wordpress.

Til webshops kan du også lave den i Joomla. Det er dog lige en smule mere avanceret end Wordpress.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 15. Jul 13
Indlæg ialt: 688
Fra  www.sedia.dk Skrevet kl. 10:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper,

Jeg ville anbefale dig at bruge Wordpress i kombination med Unoeuro (hosting) og DIBS payments (betalingssystem). Så kan du i løbet af en uges tid få en relativ fin løsning til OK penge.

Hvis du støder ind i nogle problemer,  så hiv fat i mig. Jeg arbejder hver dag (inkl. weekend) on / off fra kl. 07 - 21:00.

Du kan booke en opringning på min hjemmeside, hvis du får lyst til at få sparring vedr. hjemmesiden eller din idé. Mit speciale er hjemmeside / webshop og Google AdWords (dog er jeg booket i min kalender de næste to uger, men derfor kan vi sagtens snakke).

Vh. Kasper 
SEDIA.DK

Tilmeldt 20. May 14
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 11:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kasper. Mange tak for dine gode råd!


Det kunne sagtens blive eventuelt at jeg hiver fat i dig engang får at få lidt hjælp, også skader det jo heller ikke at du også er fra Varde af ;-)


- Den hjemmeside jeg vil lave skal være lidt ala Bilbasen, hvor man (som du kan se på de vedhæftede billeder), skal kunne indtaste disse oplysninger. Er det noget man sagtens kan lave på en hjemmeside i Wordpress hvis man sætter sig lidt ind i det? 

- Mvh. Jesper Christensen 

Fra Randers
Tilmeldt 3. May 15
Indlæg ialt: 151
Fra  Grafikr ApS Skrevet kl. 11:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper, 

Til netop det, du søger, så vil jeg anbefale WordPress. 

Hvordan du helt præcist kommer igang med at oprette dit domæne og webhotel, har jeg skrevet et blogindlæg om, som du kan læse her: 
- Sådan laver du en hjemmeside

Og som svar til dit spørgsmål ift. BilBasen, så kan det sagtens lade sig gøre i WordPress. Hos mit webbureau, Grafikr, har vi hjulpet flere firmaer, som tilbyder billeasing og leveret løsningen i WordPress.

Hvis jeg skal hjælpe dig godt igang, så kan du fange mig på ehj@grafikr.dk eller ringe på 71717071. 

Hav en skøn dag 😃

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 15. Jul 13
Indlæg ialt: 688
Fra  www.sedia.dk Skrevet kl. 11:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesperchristensen1994:

Hej Kasper. Mange tak for dine gode råd!


Det kunne sagtens blive eventuelt at jeg hiver fat i dig engang får at få lidt hjælp, også skader det jo heller ikke at du også er fra Varde af ;-)


- Den hjemmeside jeg vil lave skal være lidt ala Bilbasen, hvor man (som du kan se på de vedhæftede billeder), skal kunne indtaste disse oplysninger. Er det noget man sagtens kan lave på en hjemmeside i Wordpress hvis man sætter sig lidt ind i det? 

Hej igen Jesper,

Du er mere end velkommen på mit kontor i dag. Jeg sidder der indtil kl. 18:00, og hvis du alligevel bor i Varde, så kan jeg lige komme med mine tanker omkring dit projekt. 

- Book en opringning på min hjemmeside, hvis du tænker at komme i dag Big Smile

Der er ingen begrænsninger for hvad der kan lade sig gøre. Derfor vil det naturligvis godt kunne lade sig gøre at lave en hjemmeside (lidt ala Bilbasen). 

Vh. Kasper
SEDIA.DK

Fra Assens
Tilmeldt 28. Jul 15
Indlæg ialt: 224
Fra  OnlineItSupport Skrevet kl. 13:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg vil anbefale wordpress da der er mange flere muligheder 

Jeg kan sætte en wordpress website med lige hvad du vil have op for 3000 kr. inkl gennemgang af systemet

Jeg vil bede dig om at skriv en besked til min mail: mathiasjv1321@hotmail.com 

så vil jeg give dig sparring og råd om din kommende hjemmeside

/Mathias

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 13:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper

Vi får løbende mange henvendelser fra personer med Wix-løsninger, som simpelthen er vokset ud af disse. 

Jeg vil uden tvivl anbefale dig en WordPress-løsning, da du med verdens mest benyttede CMS, får gode og dynamiske rammer for at udvide din hjemmeside løbende - som du forretning måtte udvikle sig. 

Især hvis du køre e-handel. Her kan du med fordel benytte WooCommerce (Webshop-modulet til WordPress). 

Du er meget velkommen til at kontakte mig på mail simon@erhvervshjemmesider.dk, hvis du har spørgsmål til mulighederne i WordPress mv :-) 

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)