Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

brug for sql/myphpadmin hjælpe

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Dec 13
Indlæg ialt: 166
Fra  Zorbas Skrevet kl. 18:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Grundet problemer med eksport har jeg lavet mine hjemmesider om da jeg troede at jeg var problemet og efter jeg eksporterer mine databaser får jeg samme fejl R/N/RN. Der er noget der går helt galt og kan ikke løse det.

Det er åbenbart noget der går galt når man laver en normal eksport. 

Er der nogle der ved hvad løsningen kan være?
Hjælper det at lave en eksport over command line eller hvordan?

Og hvilken syntax skal jeg bruge?

Har prøvet over putty men den driller.

Tilmeldt 12. Jun 17
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 19:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Der burde ikke være fejl i din database struktur/data ved at eksportere dine databaser....
Så dette virker virkelig underligt, hvis det er samme kode på dit website som før og du eksportere en eller flere databaser og importere dem ind igen burde det være 100% det samme som før..

Hvilken syntax du skal bruge? hvilket sprog har du kodet i? php ja så er det php syntax og lign? ellers forstår jeg ikke hvad du mener med syntax

Tilmeldt 17. Dec 13
Indlæg ialt: 166
Fra  Zorbas Skrevet kl. 21:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har læst mig frem til at det er php versionen som der er fejl i. Jeg har opdateret php version men det har ikke hjulpet.

Nu prøver jeg med programmet mysql workbench da det sammen med en sql dump skulle være den reneste export.

med syntax mente jeg fx:   mysqldump -u -root -p -hjemmeside_DK .sql  .....

det er lavet i wordpress.

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 00:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis dit webhotel/din server tilbyder direkte adgang til databasen via web (altså ikke kun via localhost), så kan du med fordel anvende et ordentligt program til arbejde med din mySQL database.

Jeg kan anbefale Navicat (hvilket dog koster penge, men 30 dages gratis trial).

Alternativt HeidiSQL som er gratis, men dog ikke nær så godt som Navicat.

En eksport + import via et sådan tool kan ofte hjælpe i tilfælde af problem ved alm import/export via fx phpmyadmin, da dette er uafhængigt af serverens opsætning.

Tilmeldt 17. Dec 13
Indlæg ialt: 166
Fra  Zorbas Skrevet kl. 13:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er min egen server. Jeg fik anbefaler mysql workbench, så er i gang med at connecte med den, men har ikke fundet ud af ang. porte osv.

Det har ikke lykkedes mig, men der skal vel åbnes op for en port på server og router for at få adgang til databasen?

Tilmeldt 17. Dec 13
Indlæg ialt: 166
Fra  Zorbas Skrevet kl. 15:34
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg har nu fået det løst ved at bruge et plugin til at migrere.

Jeg har dog et andet problem i footeren. den siger:

Error text: Warning: strpos(): Empty needle in /home/zorbas76/public_html/zorbas.dk/wp-content/themes/enfold-child/footer.php on line 89

Ved du hvad kunne løse problemet?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)