Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kontorplads Århus søges

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Feb 14
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 11:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er en 30 årig kvindelig iværksætter, der søger en kontorplads med andre søde iværksættere. Jeg har ikke nødvendigvis behov for at sidde der fra mandag-fredag, der kan også være tale om ex. 3 dage om ugen, eller hvad der lige passer. De større kontorfællesskaber bliver desværre for stor en udgift for mig p.t.

Der kan også være tale om et rum med kontorpladser til et par stykker, da jeg har et par iværksætterkollegaer, som også søger. Kender nogen af jer mon til en kontorplads(er) et sted i Århus (ikke nødvendigvis i byen), der ikke er så omkostningstung, som de større steder?

På forhånd tak :)

Fra Aarhus
Tilmeldt 4. Oct 10
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 10:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej NN2014,

Vi har billige kontorpladser i nyistandsat kontormiljø ved Aarhus Havn (blot 700 m fra Bruuns Galleri). Bygningen huser ca. 60 iværksættere indenfor mange forskellige brancher. Du vil blive en del af et større netværk, og vi er gode til at sparre sammen på kryds og tværs. 

- Billig kontorplads

- Eget Hæve / sænkebord

- Gode parkeringsforhold

- Lynhurtigt Fibernet

- Kaffe / The inkluderet

- Adgang 24 / 7

- Og selvfølgelig supersøde sparringspartnere :-)

Jeg giver gerne en rundvisning hvis du eller andre er interesserede. Giv mig et kald på tlf 60 62 19 79 eller send mig en mail kristian@holmegruppen.dk

Fra Aarhus
Tilmeldt 4. Oct 10
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 11:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle,

Der har været spurgt ind til mere info omkring kontorfællesskabet i Aarhus C. En kontorplads koster 1450 kr. om måneden. Her er alle fordele samt fotos.

Bliv en del af et lækkert og lyst Co-Working Space i Aarhus C. Huset rummer ca 50 ambitiøse og kreative iværksættere (Mange indenfor medier / marketing / web)

En plads koster kun 1450 kr. om måneden:
 Hæve / Sænkebord
 Lynhurtig fibernet
 Gode parkeringsforhold
 Mulighed for frokostordning
 Thekøkken
 Kaffe / The
 Adgang 24 / 7
 Møderum

Interesseret i en eller flere pladser? Få en rundvisning i dag! Kontakt Kristian på tlf 60 62 19 79 eller mail til kristian@holmegruppen.dk

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)