Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg kan ikke finde arbejde...

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Aug 14
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 21:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Jeg er en ung mand på snart 19 år, som har haft svært ved at finde et arbejde. Jeg går i gymnasiet til daglig, og kan dermed ikke varetage et normalt 8-16 job. Har brugt de sidste par måneder på at søge diverse job, men intet er lykkedes.

Er der tilfældigvis nogle herinde, som søger en frisk ung mand?

Jeg er udadvendt og smilende, og kan sagtens arbejde selvstændig. Jeg bor i en lille by, 20 km, nord for Aalborg, så det ville selvfølgelig være godt, hvis det lå i nærheden. Dog ville et job, hvor man skulle arbejde over computeren også være lokkende. 

Mvh 

Christian

Tilmeldt 3. Sep 15
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 21:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad kan du? Hvis dine ansøger er ligesådan så skal der ligges noget fokus på at fremvise en knist for at få jobbet :-)

Tilmeldt 29. Mar 15
Indlæg ialt: 166
Skrevet kl. 21:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan evt. prøve at downloade SimplyJob.dk <-- En app med jobs. 

//Mathias

Tilmeldt 6. Aug 14
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 21:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har tidligere rodet lidt med at lave hjemmesider hos Wix og andre lignende sider, men det har dog mest været til skolebrug. Jeg har ikke den helt store erfaring indenfor et bestemt emne, men er mere frisk på at lære noget nyt. Jeg sætter stor pris på hele tiden at lære nye ting, og blive klogere. Så jeg er egentlig interesseret i alle former for arbejde.  

Tilmeldt 6. Aug 14
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 21:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Har benyttet mig af SimplyJob, dog har det vist sig, at der ikke er mange deltidsjob i Nordjylland.. 

Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Jul 16
Indlæg ialt: 215
Fra  Gak og løjer Skrevet kl. 14:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Måske er det for sent, men hvad med Fårup sommerland, eller mange af de andre turist attraktioner når sæsonen starter lige om lidt. Fårup er ihvertfald rigtigt godt hvad jeg har hørt

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)