Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

HoltMedia.dk - Feedback modtages

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Hjørring
Tilmeldt 26. Mar 15
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 20:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak! Super nyttigt svar :)

Troede ikke at en eneste herinde kendte til Webflow. Bruger du udelukkende Webflow til prototyping? Har ellers hørt om mange der har haft succes med at lave hjemmesider til lokale forretninger osv., ved hjælp af Webflow og deres CMS :)

Du har ret i, at det er lidt misvisende, at jeg skriver, at det hele er lavet fra bundet - det skal jeg lige have rettet! Keep in mind, at næsten alt tekst bare er placeholder tekst, og skrevet meget hurtigt - skal lige have rettet det til :)

Var godt nok ikke klar over, at jeg havde 8 H1 tags, er nemlig ret sikker på, at jeg specificerede de forskellige headers som H2, H3 osv, og kun en som H1 :O

Har faktisk fuldt Makenzie Child helt fra starten, hvor han lavede "12 Projects in Ruby on Rails" eller hvad den nu hed, men mindes ikke at jeg har hentet inspiration fra hans side (det må være noget der sidder i underbevidstheden haha)

- og sidst, ja de 4 billeder under "Projekter" er også bare placeholders, indtil jeg faktisk får lavet nogle projekter, for nogle lokale forretninger osv., så de ser lidt spøjse ud :)

Igen, mange tak for hjælpen :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Tror faktisk der er flere end du lige regner med som bruger Webflow :)

Jeg bruger det kun til prototyping. Jeg vil helst gerne selv kode siden, så ved jeg 100% hvad der står skrevet i koden. Et eksempel er de 8 h1 tags i koden, havde man kodet det fra selv, så er man sikker på at den fejl ikke opstår.  

Godt at du får rettet det misvisende ved at den er lavet fra bunden. 


Fint det bare er placeholder. Men prøv næste gang at gør siden 100% færdig, og så smid den op til konstruktiv kritik. Det er lettere for andre brugere at kunne give feedback hvis siden står færdig. Derefter kan du lave lidt rettelser.

Som sagt, så skriver du bare hvis du har yderligere spørgsmål.

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)