Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på facebook-side (social innovation)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus C
Tilmeldt 11. Sep 16
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 16:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære allesammen :) 

Jeg "hobby driver" facebook-siden Social Brains, hvis mål er at sprede budskabet om social innovation og entreprenørskab. Siden fokuserer særligt på Danske initiativer inden for social innovation, hvor jeg gerne vil hylde fede start-ups og nye initiativer. 

Derfor har jeg to spørgsmål til jer. 

1.) Angående sidens Layout. Jeg er ikke den store grafiker eller "SOME haj", derfor vil jeg hører om i har feedback på sidens layout eller funktioner? 

2.) Mit store ønske er at virksomheder, ildsjælde, start-ups osv vil henvende sig til min side Social Brains, når de har et projekt der vedrører social innovation/bæredygtighed som de ønsker delt. Uasnet om det er et fedt event, nyt produkt eller noget helt tredje. Har i nogle tips til hvordan Social Brains kan blive en "go to" sted for virksomheder, som gerne vil promoveres? 

Link til side: https://www.facebook.com/socialbrns/

De bedste hilsner Camilla/Social Brains 

Tilmeldt 4. Jul 09
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 17:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Det første jeg kiggede efter var hvor langt ville jeg kunne nå ud i målgruppen, her rækker det slet ikke med godt hundrede likes, du skal bygge en god stor gruppe op af personer som liker og sympatiserer med sidens budskab. Du kan køre nogle betalte kampagner for at opnå likes, bare husk at målrette grundigt ellers er de ikke noget værd til at give respons, hvis det er likes fra fjernøsten, som ikke forstår dansk Smile 

Facebook er ikke noget eldorado for design muligheder, deres skabelon er meget fastlåst, så din fb side ligner alle de andre. Du skulle prøve at arbejde lidt med coverbilledet, så det signalerer innovation og bæredygtighed.

Et par hurtige skud.

Fra Aarhus C
Tilmeldt 11. Sep 16
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 18:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Finn

Tusind tak for feedback, det betyder meget! 

Jeg er opmærksom på at flere likes skaber mere "troværdighed" eller interesse, men jeg prøver egentligt at skaffe dem så organisk så muligt. Jeg har boostet opslag, men har faktisk ikke fået likes på det! tilgengæld har jeg fået likes ved at dele mine opslag i flere relevante grupper, hvor folk så selv klikker ind på siden og giver et like - Uden at jeg har opfordret til det. 

Igen, tusind tak for feedback. 

De bedste hilsner 
Camilla 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)