Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop med salg til flere lande.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Jun 17
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 09:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har fået en ide til webshop.For at den skal kunne blive en success, skal den være international.

Jeg tænker at webshoppen skal først have en dansk version og med tiden kan den udvides i andre sprog.

Hvilken open open source webshop system kan klare dette ?

Hvis man vælger at have blog tilknyttet, skal man så have i alle sprog webshoppen komme til understøtte ?

Er det klogt SEO mæssigt at have en webshop i flere sprog ?

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 10:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg tror at stort set alle open source systemer kan det med flere sprog, woocommerce, prestashop , magento etc.

Magento skulle være meget nem at styre flere sporg i men kræver noget mere af dit webhotel.

Det ville da være en stor fordel at have en blog i hvert sprog da du jo saa har mere tekst om dit produkt paa netop det sprog men en stor opgave.

Om det er klogt mht SEO  , du skal jo se Google og andre søgemaskiner som et bibliotek. Hvis du gaar ind paa biblioteket og sporger efter boger om Fisk ja saa henviser de til de danske bøger som indeholder ordet/emnet Fisk. DE henviser ikke til de tyske, engelske bøger.

Saa hvis du  f.eks. vil ind i Tyskland og vil have mulighed for at blive fundet i søgereslutaterne "organisk"  paa Google tyskland ja saa skal du jo have en tysk version

saa er det bare hvordan du sætter det op rent URL.   Minshop.com/dk   Minshop.com/de etc. 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)