Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Partner(e) søges til opstart af eksklusiv bil detailing virksomhed i trekantsområdet.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Jan 14
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 01:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Er du bilnørd ind til kernen? kan du lide at få fingrene beskidte (og rene igen)? har du også en smule selvdiagnosticeret OCD? Så luk de andre faner ned og kigge med her.....

Jeg søger 1-2 partnere til opstart af ny eksklusivt detailing virksomhed i Vejle. Et detailing bilcenter, hvor der udføres alt indenfor eksklusiv bilvask, polering, pleje og vedligeholdelse af biler - der er ikke tale om mekaniker/værksted/reparationer af biler eller køb/salg af biler. Udelukkende detailing.

I opstartsfasen ser jeg at der er fokus på kunder i trekantsområdet for senere at udvide til resten af Danmark - potentielt EU. Alt efter vores omdømme, kundskab og markedsføring.

Jeg søger 1-2 personer til at starte en virksomhed op med, hvor alle er på lige fod. Personligheder som kan bidrage sundt til støbningen af en virksomhed, med plads til store armbevægelser, kreativitet og rum til at tænke og udvikle. Jeg søger ikke monotone money-hunters med penge for øjnene, men business-minded folk som kan arbejde hårdt og som brænder for at bygge en virksomhed op, lige så meget som jeg gøre og den vej igennem, kunne skabe en profitabel forretning. 

Har det fanget din interesse? Så send mig en besked.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)