Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Angående hvordan e-mærket virker

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Herning
Tilmeldt 21. Sep 11
Indlæg ialt: 207
Fra  IB.dk Skrevet kl. 12:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Hvad er jeres erfaringer med e-mærket, giver det en øget omsætning ved at have deres mærke på siden??

Jeg vil self gerne tjene penge, så jeg er jo ikke specielt interesseret i at betale 5000 kr. for noget der for andre ikke haft den store værdi.

Er der nogen af jer som har en mening om dette??

Hilsen Thomas

Fra Silkeborg
Tilmeldt 12. Jan 16
Indlæg ialt: 397
Skrevet kl. 13:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Der er en del som allerede har delt deres meninger (både for og imod) mange steder på Amino. Jeg er sikker på du nok skal få svar her også, men hvis du er utålmodig så tryk her.

Jeg har valgt at vi hos Treated.com ikke gider at samarbejde med dem. Jeg skrev og sagde at vi meget gerne ville være med, men at jeg skulle vide hvad der skal til for at vi kan blive godkendt, så jeg kunne fremlægge et budget for implementering og forventet ekstra indtægter for chefen.

Til det var svaret fra e-mærket:

"Med hensyn til dine spørgsmål omkring certificeringsprocessen er det sådan, at når du har været inde og ansøge om e-mærket, vil du modtage en mail fra vores jurister, hvor der er beskrevet hvordan certificeringsprocessen foregår fremadrettet. Derudover vil du også modtage alle relevante dokumenter.

I øjeblikket har vi meget travlt, og derfor kan der gå op til 4 uger før certificeringsprocessen går i gang, men jeg har aftalt med vores jurister, at vi laver jeres certificering som en hastesag, således at vi allerede, når du har ansøgt om e-mærket, kan gå i gang med cerficerings-processen. Det betyder også, at du hurtigt kan komme til at snakke med vores jurister omkring tjek-liste, retningslinjer, guidelines og andre spørgsmål."

Finten er at man skal melde sig ind og betale først og så bagefter fortæller de dig om du kan blive certificeret. Det er under de standarder jeg har for vores egen forretning og så kan jeg ikke se meget mening i at have e-mærket.

Head of SEO hos Kendskab. Kontakt mig!

Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 1934
Fra  ShopNyt Skrevet kl. 15:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,6 stjerner givet af 5 person
Fra Holstebro
Tilmeldt 17. May 16
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 16:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas

Jeg vil mene, at det kommer an på hvad du sælger på din webshop. Vi har selv flere webshops, men kun 1 af dem er tilmeldt e-mærket. Det gjorde vi udelukkende for at øge webshoppens troværdighed.

Vores gennemsnitsordre er rimelig høj, og vi tænkte derfor at det var en god ide med den ekstra sikkerhed. Men hvor meget ekstra omsætning det har givet, kan jeg ærlig talt ikke svare på :-)

Vi føler at det var en god investering, og så gav det ovenikøbet et seriøst stærkt backlink ;-)

Hos havehandel.dk finder du alt til dit næste haveprojekt. Køb bigbags og meget mere til haven.

Fra Helsinge
Tilmeldt 8. Aug 13
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 21:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

Har prøvet og sagt aftalen op. virker som en ren pengemaskine og vi har aldrig haft nogle reaktioner heller ikke efter vi er stoppet. 

Fra Ølstykke
Tilmeldt 28. Jul 11
Indlæg ialt: 479
Fra  Move2 - Danmark Skrevet kl. 08:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg har god glæde af E-Mærket. Jeg har brugt deres jurister nogle gange, og som der blev skrevet, er det godt for SEO. Der kommer et godt link, og Google er kloge nok til at se det drejer sig om en butik med E-Mærket.

Om det er for dyrt, er jo op til den enkelte, men på E-Mærket får du verificerede tilbagemeldinger fra kunderne. Ligesom Trustpilot, der også koster en del for at kunne få verificerede mails. Forøvrigt kan du få et stærkt gratis link fra dem :-)

Et stærkt link kan koste mange penge hvis det kommer fra et bureau, og E-mærket lever absolut op til det.

Om shoppen kan blive godkendt, er jo i princippet en helt almindelig gennemgang af regler og love. Lever shoppen op til helt almindelige krav, bliver den godkendt.

Jeg føler at jeg kan bruge ordningen, og rettelserne på min shop tog 10 minutter med en jurist fra E-Mærket i telefonen.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)