Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hvilken virksomhedst ype vil være bedst at starte mit iværksætter projekt ideer/ Iværksætte IVS , Forening eller er der andre muligheder

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Fredericia
Tilmeldt 9. Jan 15
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 14:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Fokus for mit projekt  / at skabe en platform for unge som gerne vil i uddannelse eller i arbejde og hvor misbrug, kriminalitet og andre problemstillinger kan bearbejdes på en god og konstruktiv måde. Jeg er uddannet pædagog på Børn og unge området og lige nu står jeg med drømmen om at starte mit eget op indenfor mit felt.

mit projekt / virksomhed skal  dannes som et helhedsorienteret forløbsprojekt for unge . Projektet skal hjælpe unge tættere på uddannelse eller beskæftigelse – samt øge deres livskvalitet, selvindsigt,selvværd samt meget mere.

Med mit projekt ønsker jeg at tilbyde unge i alderen 15-26 år, støtte, råd og vejledning i et spændende og nærværende forløb hvor vi arbejder ud fra en tilgang om tillid, åbenhed og omsorg.

jeg striber på at gør flere unge parate, stabile samt aktivt til at være i uddannelse eller arbejde, og hertil hjælpe dem ud af misbrug, kriminalitet og andre problemstillinger, så de på en god og langsigtet måde, kan fastholde et stabilt selvforsørgende liv, enten via uddannelse, job eller andre former for positive aktiverende aktiviteter.

mit spørgsmål er så , hvilken type virksomhed vil være bedst for mig at åbne til at starte min platform ud, da jeg gerne vil sælge mine projekter og ideer til andre aktøre på området såsom kommunerne , jobcenter osv. jeg vil gerne starte det op som en privat firme som har løsninger og metoderne til at iværksætte projekter på et et socialpædagogisk plan.  Hvad skal jeg starte ud som ?  iværksætter IVS da jeg står alene og vil gerne byg det op som mit eget eller hvad muligheder skal jeg kigge efter for at starte mine planer ud.