Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Spørgsmål vedr kapital søges

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 2. Jun 17
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 09:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har valgt at søge efter kapital her på amino, og glædeligt betalt de 1200 kr. som det koster.

Jeg vil hører om der er andre som har prøvet det? Jeg synes desværre kun at jeg får henvendelser fra folk med Gmail kontoer, der alt minder om spam.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46435
Fra  John Hannover Skrevet kl. 09:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kender en del som har fået fin kontakt MEN jeg kan sagtens forestille mig at alle de sædvanlige google translate med lån til alle til 3% kom kom kom - og med gmails også spammer ind. Hvad man kan gøre ved det er vanskeligt at sige. 
De seriøse plejer også at komme - men meget afhænger af projektet naturligvis

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 2. Jun 17
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 09:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svaret, det er dejligt at vide. Vi må vente og håbe at der kommer nogle.

Tilmeldt 5. Mar 06
Indlæg ialt: 2077
Skrevet kl. 12:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Cookie - John Hannover:
de sædvanlige google translate med lån til alle til 3% kom kom kom

Tillæg til John's indlæg:

Derudover er det verificeret, at uanset størrelse af lån til 3%, så er alle "godkendte". Dog skal der overføres DKKR 4.985,50 for  "calibrering" af ansøgers konto?

Certifikat, der er udstedt af Benin Goverment er totalt ulæseligt og så stort at det ikke kan være på skærmen.

Så fortsæt af Amino Kapital eller andre kanaler.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46435
Fra  John Hannover Skrevet kl. 20:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Pythonrap:

Derudover er det verificeret, at uanset størrelse af lån til 3%, så er alle "godkendte". Dog skal der overføres DKKR 4.985,50 for  "calibrering" af ansøgers konto?

Certifikat, der er udstedt af Benin Goverment er totalt ulæseligt og så stort at det ikke kan være på skærmen.

YesGeeked

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 2. Jun 17
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 11:51
Hvor mange stjerner giver du? :

ja det er lidt synd at der ikke bliver ryddet op, ved godt det er svært. Men man følger sig sgu lidt dum at betale 1200kr for at modtage disse tilbud.

Tilmeldt 5. Mar 06
Indlæg ialt: 2077
Skrevet kl. 16:42
Hvor mange stjerner giver du? :

klinik hebe:
ja det er lidt synd at der ikke bliver ryddet op, ved godt det er svært. Men man følger sig sgu lidt dum at betale 1200kr for at modtage disse tilbud.

Den jeg refererer til kræver ikke betaling for at fremsende tilbud, tværtimod, de er helt vilde for at "låne" penge ud.

Først når der skal underskrives, kræves et "valideringsbeløb" på ca. kr. 5.000,00. Og så ser ansøger nok ikke skyggen af en bøjet 25-ører.

Men helt enig i at når disse fremkommer her på Amino, burde indlæg slettes, da de jo alligevel står som "SPAM".

Tilmeldt 2. Jun 17
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 12:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja ok :-( 

Man går bare udfra når man vælger at betale 1200 kr. at der er seriøsitet i det. Vi har fået 5 henvendelser og det er spam det hele. Det er sgu for dårligt

Nå man nu har vi prøvet :-) 

Tilmeldt 24. Oct 14
Indlæg ialt: 9
Fra  vivendi (navn på start-up butikker) Skrevet kl. 16:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Hebé 

Jeg har betalt for at finde lån 2 gange. Det er jo selvfølgelig heller ikke lykkedes. Ja,1200 kr er mange penge at betale for lånsøger,da jeg tror ganske gå har succes med st finde lån fra "långivere" 

Ja, jeg har også modtaget disse spam, hvor man skal betale et gebyr for at modtage lån. Jeg har desværre sagt til Amino,at det nok ville være mest rimeligt

no CASH.. NO pay.. Eller at investor/långiver betalte på siden,så de forhåbentlig slap af med falske långivere,som egentlig kun vil have ens penge..

Så vil jeg for øvrigt gerne i kontakt med jer

Tilmeldt 24. Oct 14
Indlæg ialt: 9
Fra  vivendi (navn på start-up butikker) Skrevet kl. 17:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Grund til at dette virker mærkeligt erJeg lavede proposal på stor amerikansk investorside,som er aktiv i rigtig mange lande.

efter en 1/2 time fik jeg første henvendelse,efter 3 timer havde jeg 4 interesserede.Jeg fik 12 investor interesser ialt.. Dette med store Investment Range ..Koster det samme som her.. Så skulle jeg finde min start kapital prøvede her ,uden held. Dette start kapital har jeg så fundet via investor kontakt.,hvor jeg mangler sidste mindre lån til,prøvede igen her uden held. .. 

Selv Sydbank har sagt,at de godt kunne se potentialet i det.. Men min situation gør,at de ikke kunne hjælpe... 

Så selvfølgelig ved jeg at investor interessen er der .. Indland og potentialet er der.. Men ikke på Amino,så ikke så mærkeligt at man undre sig over,om de långivere faktisk er der

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)