Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fragtfirma til primært 1/4 og 1/2 paller ( mest Kbh. området)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 08:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Har i nogle gode erfaringer med fragtfirmaer til fornuftig pris, til levering af primært 1/4 og 1/2 paller. ?

Jeg har primært til Kbh. området, men skal dække hele landet...

Jeg bruger i dag Danske Fragtmænd, men synes det er blevet alt for dyrt, med deres mange tillæg.

Specielt " indbæring" er et tag selv bord for dem, hvor de nemt fordobler regningen.

Fra Brøndby, København
Tilmeldt 24. Oct 16
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 14:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper.

Jeg repræsenterer Parcel Feeder A/S, som tilbyder en lang række forskellige transportløsninger, som blandt andet er palledistribution af 1/4-1/2 & 1/1 paller.

Du må meget gerne kontakte mig angående din forespørgsel, så skal jeg se hvad vi kan finde frem til i forhold til din nuværende leverandør.

Du kan fange mig på følgende:

Mobil: 25742770

Email: andreas@parcelfeeder.dk

Mvh
Andreas Dennung
Sales Manager
Parcel Feeder A/S 

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 14:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

DSV har også en fragtmans service, de har nogle ret så skarpe priser på paller, såfremt det er levering til firmaer.  Tal med en af deres sælgere.

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 15:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak begge to - Jeg prøver :)

Fra Holstebro
Tilmeldt 17. May 16
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 16:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper :-)

Har du prøvet at snakke med Danske fragtmænd om at genforhandle fragtpriserne? Hvis mængden af sendte paller er stigende, plejer de at være rimelige i forhold til at give nogle bedre priser.

Men som de andre også siger, så er DSV et rigtig godt alternativ til danske fragtmænd. De plejer endda at være en smule billigere.

Mvh Martin

Hos havehandel.dk finder du alt til dit næste haveprojekt. Køb bigbags og meget mere til haven.

Tilmeldt 22. Mar 17
Indlæg ialt: 42
Fra  www.pakke.dk Skrevet kl. 14:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper

Du kan få vore priser på din specifikke transport på ganske få sekunder på Pakke.dk Smile

Mvh

Nicolaj

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)