Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger job som 13-årig

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra roskilde
Tilmeldt 6. Jun 17
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 18:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Søger job mangler en måde at tjene penge til en gaming computer det skal være i roskilde kan nemlig ikke rykke mig jeg elsker gaming og kan meget andet jeg er meget god til set up og andet jeg håber i kan hjælpe elsker forresten dyr kan klare det mesteSmile

Tilmeldt 12. Aug 15
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 19:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin, 

du kan starte med at uddele aviser og reklamer i dit område. 

God arbejdslyst!

Fra roskilde
Tilmeldt 6. Jun 17
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 08:20
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg har prøvet det var ikke lige mig

Tilmeldt 10. Jun 17
Indlæg ialt: 7
Fra  Ole Hansen Ltd. Skrevet kl. 18:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Du elsker dyr så hundelufter ville nok være bedre end at gå med reklamer så får du også stadig frisk luft og tjener sikker også betydeligt mere, du siger du er god til set up, jeg går ud fra du mener noget med pc setup, her er der sikkert gode penge at tjene hvis du altså kan noget som mange andre har svært ved men det skal være lidt mere end at installere et spil. Held og lykke med det det ville være meget nemmere at finde et regulært job hvis du var lidt ældre. En anden mulighed er at du kan overbevise dine forældre om hvor vigtigt det vil være med en ny pc her skal du nok ikke tale om spil, nej du skal nævne dit skole arbejde samt din mulig fremtid som Systemudvikler, programmør eller multimediedesigner afhænger af at du er up to date med det sidste nye grej.

Tilmeldt 18. Sep 16
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 20:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du elsker gaming, og er godt til set up. Hvorfor så ikke udnytte det? Begynd at samle computere for andre, der ligger der nogle penge i :)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)