Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på min hjemmeside.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Mar 13
Indlæg ialt: 471
Fra  Fredericia Fotografen Skrevet kl. 10:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer. 

Som overskriften siger, kunne jeg godt tænke mig at få lidt feedback på min hjemmeside.: 
http://bryllup.fredericiafotografen.dk

Hvad er godt ? 
Hvad fungere ikke så godt ? 
Har du idéer til hvad man kunne laver anderledes ? 

Tilmeldt 1. Mar 13
Indlæg ialt: 471
Fra  Fredericia Fotografen Skrevet kl. 12:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Feedback, someone ? 

Fra Randers
Tilmeldt 3. May 15
Indlæg ialt: 151
Fra  Grafikr ApS Skrevet kl. 16:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, 

Mit førstehåndsindtryk er faktisk super. Dog blev jeg forvirret af at man ikke kunne scrolle. Så måske du kunne indsætte noget tekst og nogle visuelle midler under dit store slideshow og dernæst en footer med diverse kontaktinformation og oversigt og links

Din links er ikke særlige pæne, og bør hedde /galleri - i stedet for /page_id=7069. Jeg kan se, at din hjemmeside er lavet i WordPress, så det kan du nemt ændre: 
Kontrolpanel -> Indstillinger -> Permanente links -> Vælg "Navn på indlæg" -> Klik "Gem ændringer". 

- Under dit galleri kunne du evt også skrive location eller navn på kirke under f.eks. "Søren og Diana". 

- Savner en hover-effekt i din navigation (når man holder musen over et menupunkt) 

- "Kunde arkiv" ser ikke ud til at virke, men det er du sikkert klar over :-) 

- Derudover synes jeg, at din hjemmeside loader en anelse langosmt. Evt. komprimer nogle af dine billeder.

Fra Aarhus
Tilmeldt 6. Sep 16
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 16:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim

Jeg kan godt lide din forside, hvor man hurtigt får at se nogle eksempler på dit arbejde. Jeg ville nok gøre forsiden længere, så der er noget tekst under den der slider. Fordi jeg synes hurtigt man får sådan en følelse af at man ikke helt ved hvad siden går ud på, når forsiden er så tom.

Så ville jeg nok også tilføje noget mere Call-To-Action rundt omkring på din side, så det er nemmere at fx. kontakte dig.

Så er der dine URLS, hvor jeg ville foretrække de var tekst i stedet for side ID'er.

Ellers kan jeg godt lide din side :)

Hilsen Emil

Jeg hjælper virksomheder med deres WordPress/WooCommerce udfordringer.
Mine priser starter fra 150 kr. Læs mere på www.emilrauhe.dk.

Tilmeldt 1. Mar 13
Indlæg ialt: 471
Fra  Fredericia Fotografen Skrevet kl. 16:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Du har helt ret ifht. page_id=7069, skal selvfølgelig laves om, så det kommer til at se pænere ud, og være mere SEO venlig. Det er rettet. :-) 

Hvad angår hover-effekten er det ikke noget jeg har tænkt over, eller savner, og jeg kiggede lige på det, jeg aner desværre heller ikke hvordan man slår det til. 

Kunde arkiv fungere faktisk fint, det er sådan kunder kan udvælge de billeder de ønsker at få leveret, så får de deres eget galleri med kode, men pt er der ingen billeder der. :-)

Er godt klar over siden er en anelse langsom, men syntes ikke det er så slemt, vil hellere have fornuftig kvalitet på billederne. :-)

Fra Fyn
Tilmeldt 22. Feb 17
Indlæg ialt: 174
Fra  Klint WebDesign Skrevet kl. 08:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Umiddelbart et rigtig flot design, men den er ikke lidt langsom . den er unødvendig langsom Skype-Crying

Du kan optimere alle billeder, så de fylder ca. 60% mindre uden, at det på nogen måde går ud over kvaliteten ved visning på en alm. skærm - halverer loadtid.

Se testGoogle her - PageSpeed Insights måler, om en hjemmeside kan optimeres, så den opnår en bedre performance - du kan se definitionen for PageSpeed her...

Savnes også mere "call to action", fyldestgørende kontakt oplysninger inkl. en synlig e-mail adresse og CVR.nr.

Hvis du vil findes af andre end dem, som allerede kender dig, skal der laves SEO - søgemaskineoptimering. Det er nærmest ikke eksisterende på siden nu.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)