Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

GOTS-certificeret vattæppe-materiale i metervarer

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Jun 17
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 07:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, jeg leder med lys og lygte efter vattæppe/quiltet materiale (det vamsede) eller sommerdyner (IKKE dun), som er bæredygtigt - helst minimum GOTS-certificeret. Jeg er interesseret i at købe materialet til produktion af nyt produkt, eller evt samarbejde om udvikling og produktion.
Vh/Anne

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 13:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Anne Schacht-Petersen:
jeg leder med lys og lygte efter vattæppe/quiltet materiale

Det lyder ikke til at du har været specielt god / kreativ til at lave din søgning når du ikke har kunne finde noget.   Først og fremmest bliver du nødt til at vide hvad det er for et materiale du søger, er det uld, bommuld eller noget andet? Ligeledes er det vigtigt at du kender fagtermen (på engelsk) på det materiale / råvare for du kan lave den optimale søgning.

Vær kreativ i din søgning.

Start med at se om du kan finde en liste med alle COTS certificerede producenter!  det tog mig 2 sek at finde en sådan oversigt endda med søgemuligheder.

Alternativt brug indkøbs guides f.eks:  wlw eller kompass eller branche foreningers messeguides.

Find de relevante fagmesse, de har ofte et udstiller kataloger hvor du kan søge på specifikke produktgrupper (findes tit på messens hjemmeside).

Hilsen

Ravn

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 13:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 5. Jun 17
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 14:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Ravn - 1000 tak for dit svar og henvisningen til Kristen. Det er jeg glad for!

vh/Anne

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)