Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

App framework til mindfulness instruktører, terapeuter og psykologer... hvordan får jeg dem i tale?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus C
Tilmeldt 9. Jun 09
Indlæg ialt: 113
Fra  Zyberchief.com Skrevet kl. 11:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer

Så har jeg endelig fået min app på App Store (MindFuel) med nogle af mine egne meditationsøvelser, og selvom min første plan var at fokusere på salg af min egen app til hr. og fru Danmark, så har jeg fået den idé at udbyde konceptet til diverse terapeuter, som anvender indtalte øvelser i deres praksis.

Spørgsmålet er nu, hvordan jeg får dem i tale, og hvad det er, de vil fokusere på?

Hvis en terapeut ville have en magen til app lavet gennem et bureau, så vil det blive rigtig dyrt; men jeg HAR jo allerede lavet min app, så det kan gøres væsentlig billigere, og de kan komme lynhurtigt i gang!

Jeg har lavet dette slide, som beskriver konceptet i korthed:

https://docs.google.com/presentation/d/1_E89315svKq_SshTrwPlBbh0fiwf-AUjMS-piM9ety4/edit?usp=sharing

Måske I kender nogen, som kunne være relevante at tage fat i, eller I har en idé til, hvordan jeg kommer i gang?

Jeg har allerede en enkelt aftale med en psykolog i Aarhus, så lidt sker der da :)

Web- og appudvikling i Aarhus og KBH.

Fra København
Tilmeldt 8. Jul 05
Indlæg ialt: 1746
Skrevet kl. 15:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej David Smile

En god idé kunne jo være at tage kontakt til http://www.dp.dk/, som jo er i kontakt med de fleste psykologer. Og til https://psykoterapeutforeningen.dk/, som er i kontakt med de fleste psykoterapeuter.

Det er en rigtig fin app du har lavet dér - og jeg kan forestille mig et hav af forskellige foreninger, som vil være interesseret i at tilbyde den gratis til sine medlemmer med meditationer/sessions tilrettet de specifikke (sundhedsfaglige) områder Smile

Opgaven er nok, at skrive en liste med forskellige potentielle interessenter - lave noget målrettet salgs-/præsentationsmateriale - og hvis du oven i købet også vil kunne stå for tilrettelæggelse og optagelse af de forskellige sessions, tror jeg næsten ikke, der er nogen, der vil sige nej..

Jeg vil sådanset gerne hjælpe dig med det Smile

Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk

Fra Aarhus C
Tilmeldt 9. Jun 09
Indlæg ialt: 113
Fra  Zyberchief.com Skrevet kl. 00:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej David :) Tak for dine links, det var da en super god ide! Jeg har været lidt fraværende den sidste måned, fordi jeg nettop har haft super travlt med en ny app, og jeg har gået lidt med tankerne om at få MindFuel gjort lidt mere lækker i designet og så få den lavet til både iOS og Android.

Jeg kunne rigtig godt bruge en samarbejdspartner i forhold til markedsføringen, da det ikke lige er her, mine skills slår allerhårdest Geeked

Web- og appudvikling i Aarhus og KBH.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)