Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til Wordpress og Woocommerce

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. May 17
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 19:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. 

Jeg har oprettet en webshop via Wordpress og Woocommerce. Jeg har købt udviddelsen "Woocommerce subscriptions" da jeg skal sælge abonnementer. Produktet er fysisk og skal sendes til kunderne hver måned. Derfor har jeg hentet et fragtmodul plugin; pakkelabels.dk.

Desværre oplever jeg komplikationer med at få Woocommerce subscriptions og pakkelabels.dk til at arbejde sammen.

1. Listen over pakkeshops som kunden kan vælge som udleveringssted fremgår ikke ved checkout. Kun prisen for fragten fremgår.

2. Fragten vil kun blive trukket ved første ordre, men ikke ved hver af de næstkommende abonnements måneder. Fragten skal pålægges abonnementet hver måned. 

Det fungerer helt fint ved et enkeltprodukt i Woocommerce, men ikke til Subscriptions.

Er der nogen der kan hjælpe med dette?

Mvh. Louise  

Tilmeldt 14. May 15
Indlæg ialt: 30
Fra  Epixel Skrevet kl. 00:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,0 stjerner givet af 1 person

send gerne en mail til mig på  [designrikke  at gmail ] så vender jeg tilbage med en meget fornuftig pris og samme dag fix.

mvh

Rikke

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 12:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Louise 

Så vidt jeg er bekendt, så fungerer pakkeshops modulet ikke med WooCommerce Subscription endnu. Samtidig har jeg gjort Pakkelabels opmærksom på dette, så er sikker på at de arbejder på en løsning :-) 

Pakkelabels.dk fungerer ellers fint med WooCommerce Subscriptions. 

Smid mig en mail på simon@erhvervshjemmesider.dk, hvis du har yderligere spørgsmål her til. Vi er samarbejdspartner med Pakkelabels.dk, så vi er fint vidende omkring mulighederne. 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)