Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ideer til printløsning på papirspose emballage

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 31. May 17
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 13:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer! :)

Jeg er ved at starte en virksomhed op, der forhandler et pulver, der pakkes i en stående papirspose (se billede nederst).
Min udfordring er, at hvis jeg vil have mit emballage design trykt direkte på posen hos pose leverandøren, så skal jeg op og bestille en minimum mængde af 10.000, hvilket er alt for højt til min lille nyopstartede virksomhed.

Jeg søger derfor andre muligheder/ideer til hvordan jeg får mit design på posen.
Designet på posen skal indeholde de klassiske oplysninger: Logo, produkt info, øko mærke, opbevaring og holdbarhed, næringsindhold mm.

Har I gode ideer til hvordan jeg kan løse denne udfordring??

Klistermærke er selvfølgelig en ide, men det er både dyrt og ødelægger lidt det naturlige/økologiske udtryk som jeg gerne vil afspejle.

Bukker, takker og nejer for alle forslag! :)

Fra Brøndby, København
Tilmeldt 24. Oct 16
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 09:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej :)

If you decide to go with the stickers, you are welcome to check our new web shop focused on packing materials www.fragtemballage.dk. We have stickers in smaller amounts than 10.000stk :) One order is 200 A4 pages with stickers and the amount of stickers depends on how big you want them to be - starting from 400 stickers per order to 4800 stickers, the price is the same :) You can find the sizes here https://fragtemballage.dk/collections/tilbehor/products/klistermaerker
You can also get 10% discount on your first order, just send me a message and I will send you the code. If you have any questions you are always welcome to contact us at info@fragtemballage.dk 

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 09:21
Hvor mange stjerner giver du? :

MyAcai:
Klistermærke er selvfølgelig en ide, men det er både dyrt og ødelægger lidt det naturlige/økologiske udtryk

Har du overvejet et klistermærke lavet af samme papirtype som posen? 

Klistermærker er ikke specielt dyre vis ellers mængden er stor nok, hvilket vil sige minimum 4-5 tusinde stk.  prøv evt. at kontakte Tickotryk  www.tickotryk.dk

de er normalt meget hjælpsomme. 

Tilmeldt 27. Apr 17
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 22:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej MyAcai...

Jeg benytter et firme der er 100 % nedbrydeligt, og er meget tilfreds. Tjek: KLSpureprint.dk

Best Regards Heidimaja

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)