Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt emballage webshop – feedback ønskes

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Silkeborg
Tilmeldt 23. May 17
Indlæg ialt: 19
Fra  Bundle.dk Skrevet kl. 11:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen

Jeg vil gerne oplyse at nu har vi sænket vores fragtgebyr til 49,00 kr. Samt, skal vi arbejde på andre punkter der var nævnt her.

En gang tak for jeres tid og feedback, der gjorde os opmærksomme på de steder der skal ændres/rettes for at få mere salg og øge kundetilfredshed ved brug af webshoppen.

Mvh Arthur

Tilmeldt 24. Jul 13
Indlæg ialt: 180
Skrevet kl. 15:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder godt. Det er ihvertfald noget som gør, at jeg vil overveje jer næste gang der skal handles ind :)

Tilmeldt 4. Feb 08
Indlæg ialt: 1314
Fra  Kirstens Quilt Skrevet kl. 18:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Bundle.dk:
Kan godt forstå at det var/er dårligt oplevelse med så højt fragtomkostninger. Vi troede faktisk ikke om det vil skabe problemer. Lige nu servicerer vi primært mellemstore kunder og det er ekstremt sjældent at bestillinger ligger under 1.500 kr.

I kan da ikke seriøst mene, at fragtomkostninger på 250 ikke ville give problemer????

Jeg tjekkede jeres side, da I først lagde den op, og da jeg så 250 kr. i fragt gav jeg helt op, og kommenterede ikke engang på det.

I min webshop betaler kunderne den fragt jeg selv afregner, hverken mere eller mindre. Det synes jeg er fair, så koster varen, hvad den nu en gang koster og der er ikke skjulte omkostninger for kunden.

MVH
Kirsten

Kirsten www.kirstensquiltshop.dk

Fra Silkeborg
Tilmeldt 23. May 17
Indlæg ialt: 19
Fra  Bundle.dk Skrevet kl. 11:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kirsten

Jeg kan godt forstå din utilfredshed, men jeg prøver give en kort forklaring til ”så stort” leveringsgebyr. Måske vil det hjælpe at forstå hvordan vi er stillet.

Først og fremmest skal jeg oplyse at vi forhandler små produkter, der fylder ingenting, såsom store produkter der fylder meget. Det er meget let at beregne hvad vil det koste at sende et eller anden papkasse osv., så kunden opkræves hverken mere eller mindre i fragt som du skriver. Jeg har prøvet at kigge på din webshop, og hvis jeg tager ikke fejl opkræver du dine kunder for fysisk vægt, der sendes. Det er fair nok og jeg er glad at den løsning virker for dig. I vores tilfælde, kan det ikke lade sig gøre.

Når kunden bestiller volumengods såsom boblefolie, kassefyld eller store bølgepapruller – så er det ikke længere så nemt. Den f.eks. boblefolie vi sælger, kommer i store sække og fylder 0,5m3. Sådan gods kan aldrig sendes med kendte billig GLS. Det koster mere end 49 kr. for os til at sende den pakke afsted. Så betaler vi resten fra vores evt. avancen.

Selvfølgelig, kan leveringspris af et eller andet genstande indeholdes i produktprisen, som jeg har set nogle forhandlere gøre, men vi har fravalgt det. Jeg skal ikke sige at vores priser er de bedste på markedet – der kan klart findes samme produkter til billigere penge andre steder, men min mening er at de er ikke på den høje kant – altså vi prøver at være rigtig konkurrencedygtig i forhold til de andre.

Desuden, kan jeg oplyse at der findes produkt sammensætninger, hvor vi kan ikke få dækket fragtomkostninger endnu med 250 kr. i leveringsgebyr.

Selvfølgelig der kan implementeres et setup, hvor varer er delte i grupper og fragt beregnes løbende, så kunden betaler lige den beløb, vi skal betale transportør. Men det er helt anden løsning hvilken kræver investeringer og tid.

Nu prøver vi at køre med 49 kr. i levering, hvis bestilling er under 1.500 kr. for nogle måneder til at se, kan det betale sig med nuværende setup eller ikke. Hvis ikke, skal vi finde en anden løsning for at beholde kunder tilfreds, samt holde os fri for evt. tab.

Mvh Arthur

Tilmeldt 29. May 17
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 00:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Bundle

Tillykke med jeres nye webshop. Jeg kan godt lide at den er så "ren" i designet.

Nogen af de andre har ret i at den virker lidt tom for indhold. Men jeg kender det selv, det med indhold kommer hen af vejen. Og på et tidspunkt vil det tippe til den side hvor i skal passe på at det ikke forstyrrer med for meget indhold :-)

Held og lykke med det.

eCommerce management på højt plan. Få styr på dit indkøb, lager, dropship og meget mere på www.ecman.dk

Fra Silkeborg
Tilmeldt 23. May 17
Indlæg ialt: 19
Fra  Bundle.dk Skrevet kl. 12:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej ecman.dk

Tusind tak for din feedback! Jeg er glad at høre at du kan godt lide vores webshop :)

Mvh Arthur

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)