ved ikke helt med mine farver på shoppen, men tænker på at min primære farve skal være lysegrøn.
mine spørgsmål er:
kan jeg godt gå all in med farven (fx at jeg ligger farven på baggrunden af shoppen og på alt tekst)??
skal jeg vælge en anden farve som klæder den bedre (syntes ikke den skal være sort fordi shoppen sælger gadgets og så skal der være liv og farver)??
(det er lidt et andet spørgsmål men: er der for mange steder på shoppen hvor der ikke er noget eller er det fint fordi så er den mere enkel og er den fin shoppen eller mangler jeg noget (bare lige hurtigt hvis i bemærker noget)??
Altså mit første indtryk af siden lige når jeg kommer ind, er rent faktisk ret god, og jeg mener ikke nødvendigvis at du behøver at gøre noget her.
Dog synes jeg flere steder at der kunne være rigtig spændene at arbejde med en anden baggrundsfarve til siden, og ja måske også til rammerne. Specielt her mangler der i hvert fald noget for øjet.
Det er fint, at du har valgt en main-colour, som er grøn, men du skal ikke gå all-in med den. Du bør bruge den grønne farve til følgende:
- Dine primære call-to-actions ("Læg i kurv"-knappen) - Hover-effekt (Når du f.eks. holder musen over et menupunkt eller et link) - Din kurv - Aktive links
Din baggrund bør altså ikke være grøn og det bør din brødtekst eller overskrifter heller ikke. Det vil ikke fungere :-)
- Dine billeder er i dårlig opløsning. - Du får finde dig en seriøs betalingsløsning, og ikke PayPal. - Holder man musen over dine produkter på forsiden, så går "Quick view" og "Add to cart" over hinanden. - Dine social media icons linker ikke til det rigtige. - Man kan ikke læse teksten ved dropdown i dine menupunkter
Jeg savner også noget form for social proof. Jeg kan ikke se, at andre har handlet hos dig før? Du skal gøre dine besøgene trygge.
Dit slogan/overskrift: "Best and smartest gadgets store" tror jeg ikke holder i retten. Hvorfor er din butik den bedste? Jeg tror, det giver den modsatte effekt, end den du ønsker. Find i stedet på noget catchy, som skiller dig lidt ud.
Alt i alt, så er du måske 5% færdig med at lave din webshop. Den trænger til en kærlig hånd, så det er bare med at gå i krig :-)
Hej
Når jeg får gjort alt det du lige sagde er jeg så færdi eller hvad? Eller hvor mange procent færdig?? Hvorfor kunne være bedre istedet for best and smartest gadgets?? Og troværdigheden af ens side er da ikke noget med billedeopløsningen at gøre, er det ikke kun sådsn noget som cvr og sådan nohet??
Det er fint, at du har valgt en main-colour, som er grøn, men du skal ikke gå all-in med den. Du bør bruge den grønne farve til følgende:
- Dine primære call-to-actions ("Læg i kurv"-knappen) - Hover-effekt (Når du f.eks. holder musen over et menupunkt eller et link) - Din kurv - Aktive links
Din baggrund bør altså ikke være grøn og det bør din brødtekst eller overskrifter heller ikke. Det vil ikke fungere :-)
Ift. dit andet spørgsmål:
Din webshop udstråler ikke troværdighed... Endnu.
- Dine billeder er i dårlig opløsning. - Du får finde dig en seriøs betalingsløsning, og ikke PayPal. - Holder man musen over dine produkter på forsiden, så går "Quick view" og "Add to cart" over hinanden. - Dine social media icons linker ikke til det rigtige. - Man kan ikke læse teksten ved dropdown i dine menupunkter
Jeg savner også noget form for social proof. Jeg kan ikke se, at andre har handlet hos dig før? Du skal gøre dine besøgene trygge.
Dit slogan/overskrift: "Best and smartest gadgets store" tror jeg ikke holder i retten. Hvorfor er din butik den bedste? Jeg tror, det giver den modsatte effekt, end den du ønsker. Find i stedet på noget catchy, som skiller dig lidt ud.
Alt i alt, så er du måske 5% færdig med at lave din webshop. Den trænger til en kærlig hånd, så det er bare med at gå i krig :-)
Hej Når jeg får gjort alt det du lige sagde er jeg så færdi eller hvad? Eller hvor mange procent færdig?? Hvorfor kunne være bedre istedet for best and smartest gadgets?? Og troværdigheden af ens side er da ikke noget med billedeopløsningen at gøre, er det ikke kun sådsn noget som cvr og sådan nohet??