Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Salg i Bilka -er det muligt at være i en enkel butik?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. May 17
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 01:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg står med et produkt som jeg gerne vil have ud i Bilkas butikker, men jeg har på nuværende tidspunkt kun kapacitet til at levere til en enkelt eller to butikker. Er der evt. nogle her inde der ved om det er muligt kun at blive forhandlet i sit lokale hypermarked, eller vil Bilka have samme vare i alle butikker?

Med håb om hjælp

Fra København
Tilmeldt 8. Jul 05
Indlæg ialt: 1746
Skrevet kl. 02:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Det skal du spørge det specifikke supermarked om - fordi, det kræver ekstra arbejde for supermarkedet, når det ikke kan bestilles fra fjernlagret - og derudover skal supermarkedet selv kode stregkoden ind i deres lokale system.

Smile

Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk

Tilmeldt 28. May 17
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 04:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak for svar

Tilmeldt 3. Sep 15
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 11:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvorfor satse så stort til at starte med? Hvad med at start id med nogle købmænd spar? Lokal brugser osv.?:-)

Tilmeldt 28. May 17
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 15:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg mener ikke selv at kundegruppen i lokale supermarkeder er stor nok, den erfaring baserer jeg på hvad jeg ser her ovre i USA. Varen er kun i de større butikker så som, Publix og Walmart, hvilket for mig giver gos nok mening. Der ud over har jeg selv arbejdet i Bilka i lidt over 3 år nu, og ved at min vare er speciel for dem fordi de satser så meget på at være unikke, og føre varegrupper man ikke ser i alle andre butikker. For Bilka handler det lige så meget om at have det produkt der gør at kunderne vælger deres butik frem for Super Brugsen, for eksempel.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)