Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til om der er et marked for vores virksomhed

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Charlottenlund
Tilmeldt 8. Dec 16
Indlæg ialt: 39
Fra  Firmaet af 2020 charlottenlund Skrevet kl. 21:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej vi er to unge iværksættere på henholdsvis 14 og 15 år. Vi fik en "god ide" ifølge os selv og ville derfor høre om der er et marked for det inden vi skyder 15000 ind i virksomheden. Vores ide går i korte træk ud på man kan leje sin indkørse/garagel ud som en slags parkeringsplads i København. Da vores forældre tit har manglede parkeringspladser i København hvor man kører rundt i lang tid. Så private personer kan leje deres garage ud elle ligne på dagsbasis eller timebasis.

Mvh. Tobias og Emil

18 årig iværksætter.

Fra Holstebro
Tilmeldt 17. May 16
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 08:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Det lyder faktisk rigtig spændende! Hvis i selv er dygtige til at bygge apps og markedsføre, så vil jeg da bestemt mene i har fat i noget af det rigtige.

Hvis alle opgaverne skal outsources, så lyder det som et projekt, der godt kunne gå hen og koste langt over de 15.000 kr.

Ideen har helt sikkert potentiale :-)

Hos havehandel.dk finder du alt til dit næste haveprojekt. Køb bigbags og meget mere til haven.

Fra Marielyst
Tilmeldt 30. Apr 17
Indlæg ialt: 83
Fra  Partylys.dk Skrevet kl. 09:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes også det lyder som en rigtig god ide. Hvis i ikke selv kan kode, så kan et projekt som dette jo være en rigtig god start for at lære det. Min erfaring er at teknologi-projekter som dette sjældent bliver lønsomme, hvis ikke mindst en af iværksætterne har den tekniske kompetance som skal til for at udvikle appen. 

Fra Hellerup
Tilmeldt 31. May 17
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 01:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer.

Det er en rigtig god idé, men inden I skyder sparepenge i det, skal I være klar over, at der allerede er etablerede firmaer, der er godt i gang med samme, så forvent konkurrence - det er ikke nødvendigvis en dårlig ting, men 15.000 kommer I nok ikke langt for ;)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)