Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Adwords remarketing tag problem

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Allerød
Tilmeldt 5. Mar 17
Indlæg ialt: 8
Fra  TechMe Skrevet kl. 21:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Håber der er en som kan hjælpe med et Adwords remarketing tag problem!

Jeg er pt. igang med at opsætte en dynamisk remarketing kampagne i Adwords. Jeg har indsat mit remarketing tag på alle mine sider i min webshop. Iflg. Google skal der medtages nogle tilpasset parametre for at det virker ordentligt: produkt-id (ecomm_prodid), sidetype (ecomm_pagetype) og produktværdi (ecomm_totalvalue).

Det skal se sådan herud i google tag'et:
<script type="text/javascript">
var google_tag_params = {
ecomm_prodid: 'REPLACE_WITH_VALUE',
ecomm_pagetype: 'REPLACE_WITH_VALUE',
ecomm_totalvalue: 'REPLACE_WITH_VALUE',
}; </script>

Spørgsmål: Hvad skal der stå ved 'REPLACE WITH VALUE' ? Jeg er ikke god til kode og tænker det skal være en generisk værdi. Men hvilken?

Med Venlig hilsen

Peter

www.techme.dk

Fra København
Tilmeldt 31. Jul 15
Indlæg ialt: 805
Fra  PashminaWear Skrevet kl. 22:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er forklaret her: https://developers.google.com/adwords-remarketing-tag/parameters

prodid er dit produkt id, og skal matche id'et på produktet i google merchant feedet.

pagetype indikerer om det er en produktside eller du er i checkout processen, så det skal være 'product', 'cart' eller 'purchase'

totalvalue skal være varens værdi på produktsiderne og indkøbskurvens samlede værdi på de andre sider.

Luksus accessories i cashmere, silke og yak. Cashmere tørklæder, sjaler og poncho.

Fra Allerød
Tilmeldt 5. Mar 17
Indlæg ialt: 8
Fra  TechMe Skrevet kl. 14:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej PashminaWear 

Tak for svar.

Jeg forstår godt at det er Produkt ID osv der skal stå på pladsen. Men google vejledning er ret dårlig. Man skal jo ikke indsætte værdien for hvert enkelt produkt i tagget (ex. med 5000 produkter = 5000 produkt id'er). Så jeg tænker det være en variable værdi. Jeg bruger woocommerce og wordpress. Ved du hvilken kode skal der stå så jeg får den variable værdi indsat?

Mvh Peter

Fra København
Tilmeldt 31. Jul 15
Indlæg ialt: 805
Fra  PashminaWear Skrevet kl. 18:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej, jeg bruger ikke WooCommerce. Der må være andre her som kan hjælpe dig.

Luksus accessories i cashmere, silke og yak. Cashmere tørklæder, sjaler og poncho.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)