Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fidget spinners

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 31. Mar 15
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 17:18
Hvor mange stjerner giver du? :

som i har bemærket, er ovenstående emne blevet en stor trend i DK. Derfor efterspørger jeg netop dette produkt, hvis der var en grossist virksomhed som skulle stå inde med dem. Er ikke CVR registreret i øvrigt. 

Fra Hellerup
Tilmeldt 21. Oct 15
Indlæg ialt: 619
Fra  jur.afd.dk ApS Skrevet kl. 17:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Skriv "Fidget spinners" i søg i højre side øverst, så kommer der flere resultater med priser.

juridiskafdeling.eu v/pens. advokat og erhvervsmægler yder

retshjælp og alle former for juridisk rådgivning til erhverv. Se mere på www.juridiskafdeling.eu

Fra Rask Mølle
Tilmeldt 17. Feb 09
Indlæg ialt: 339
Fra  Legehjulet Skrevet kl. 18:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads

Vi er Fidget spinner grossist mm og får en stor mængde på lager på fredag.

se billeder her

http://www.legehjulet.dk/105-fidget-spinner

send en mail til info@legehjulet.dk så kan vi sende priser.

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 08:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

He he Fidget Spinners - den store dille i 2017 Yes

Havde jeg lidt tid til overs så startede jeg billige-fidget-spinners.dk, købte 100 forskellige modeller i Kina, og gav den så fuld gas med salg online, engros salg, og på diverse markeder, FB oma.

Avancerne er pt. helt enorme - faktor 5-10, og det bliver en kæmpe ting. MEN.... det er NU man skal være klar - jeg tror at efter sommeren er overstået, så er den dille mere eller mindre død....

Og jo længere man venter, desto billigere bliver de grundet øget konkurrence. De koster trods alt ikke særlig meget i indkøb i Kina...

Held og lykke med det Smile

Hilsen Morten

Fra Dronninglund
Tilmeldt 7. Jan 13
Indlæg ialt: 174
Fra  Seo Service Skrevet kl. 10:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, spørgsmålet er i hvor langt tid endnu at Fidget Spinner dillen fortsætter.. ;-) På min datters skole, da er de også allerede blevet forbudt at tage med i skole..

Men tilbage til dit spørgsmål vedr. grossister - Alle sælger dem, prøv evt. også på Facebook, her reklamerer mange i FB salgs-grupperne med salg af 500 og 1000 stk. partier af fidget spinners. Prøv evt. de grupper med restpartier, lagervare og kræmmervare.

Pøj pøj med salget;-)

Steen M. Nielsen | Seo Service®

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. May 08
Indlæg ialt: 1513
Fra  Blogtrend.dk Lepong.dk Skrevet kl. 13:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Ville absolut heller ikke starte en virksomhed op nu, med salg af sådanne - populariteten er på sit absolut højeste nu og ALLE sælger dem. Giv det et par måneder, og så er det ovre, og resterne bliver måske svære at komme af med, med god avance. Det er sådan en af de ting, hvor man skulle have været med helt fra start, eller selv fundet ud af at starte det op :-)

Tror ihvertfald det vil være en kort levetid, hvis man vælger kún at starte op med salg af sådanne.

Uanset hvad, så ønskes du al held og lykke med projektet ;-)

 

Fra Ølstykke
Tilmeldt 28. Jul 11
Indlæg ialt: 479
Fra  Move2 - Danmark Skrevet kl. 14:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 28. Apr 16
Indlæg ialt: 100
Skrevet kl. 16:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 16:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja der er nogen der holder fantastiske avancer på disse, men avancerne bliver mindre og mindre fordi ALLE efterhånden begynder at sælge dem :o)

Var man nu kommet igang for 1-2 måneder siden og havde 110% styr på SEO og FB så kunne man virkelig tjene mange penge.Jeg overvejede det selv i Maj måned efter en ferie i Tyrkiet, men bare al det arbejde der ville være i at pakke dem etc.... puha he he

Hilsen Morten

Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 16:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Man skal ihvertfald heller ikke køre dem kl. 03.00 om natten ved siden at sin telefon...

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)